Bilanț 5 to go în 2025: 10 ani de creștere constantă
5 to go încheie al zecelea an de prezență pe piață marcând noi borne în dezvoltare: peste 700 de locații active, o rețea extinsă în 160 de orașe din România și o comunitate de 315 antreprenori. Decembrie 2025 marchează, totodată, un an de la intrarea fondurilor de investiții INVENIO Partners și Accession Capital Partners (ACP) în acționariatul companiei, ca parteneri strategici de creștere.
2025 a fost pentru 5 to go un an de evoluție constantă, cu rezultate bune la nivel de rețea:
•98 de cafenele deschise;
•53 de noi parteneri în sistemul de franciză;
•21.7 milioane de vizite în locațiile 5 to go;
•un nou nou record atins cu 6,9 milioane de LATTE-uri vândute, în continuare băutura preferată de clienții 5 to go;
•3,6 milioane de litri de lapte utilizați, la care se adaugă 370.000 de litri de băuturi vegetale alternative, alegerea a 10,5% dintre consumatori.
În privința cifrei de afaceri, în anul 2024 aceasta a depășit 55 de milioane de euro, iar 2025 se finalizează cu un rezultat de 65 de milioane de euro.
„Cifra de afaceri este ușor sub bugetul estimat pentru primele 10 luni ale anului, pe fondul impactului măsurilor fiscale, care i-a făcut pe oameni mai atenți la cheltuieli. Cu toate acestea, strategia noastră este construită tocmai pentru astfel de momente dificile, când ar trebui ca oricare dintre cei 20 de milioane de români să se poată bucura în continuare de o cafea de calitate, la un preț corect. Am continuat dezvoltarea conform planificării, am ajuns la 720 locații și încheiem un an solid, cu planuri ambițioase pentru 2026, încrezători în scalabilitatea modelului nostru de business”, a spus Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Unul dintre pilonii 5 to go pentru anul 2025 a fost consolidarea echipei de management, prin atragerea unor profesioniști cu experiență în poziții cheie de leadership, cu rol esențial în evoluția businessului. Rareș Mărculeț s-a alăturat în calitate de CFO, aducând o expertiză în domeniul financiar și contribuind la definirea de noi obiective strategice.
De asemenea, Georgi Muhovski a preluat funcția de Country Manager pentru Bulgaria, o piață cu potențial ridicat, estimată să devină în următorii ani a doua ca importanță pentru brand, după România.
Pe lângă fundamentarea unei expansiuni accelerate în Bulgaria, prin semnarea primelor francize la Sofia, 5 to go și-a continuat extinderea regională și în Republica Moldova, unde, la doar un an de la intrarea pe această piață, brandul va inaugura a 5-a cafenea până la finalul lunii decembrie 2025, alături de cele 12 spații de tip coffee corner deja funcționale. Totodată, prima cafenea 5 to go din Irlanda este în pregătire pentru lansare.
Noi distincții 5 to go
Recent, 5 to go a adăugat în palmares Premiul Special pentru Încredere în România, în cadrul Galei ZF 27 de ani, o confirmare a impactului și contribuției brandului în dezvoltarea economiei locale. Totodată, Radu Savopol, cofondator 5 to go, a fost desemnat în luna noiembrie 2025 Cel mai bun antreprenor în cadrul Romania Hospitality Awards și Omul Anului în Horeca, conform Horeca Awards.
Pentru anul 2026, targetul 5 to go este de a atinge pragul de 800 de cafenele deschise, inclusiv 25 de locații la nivel internațional.

Despre 5 to go
5 to go a luat naștere în 2015 și a depășit în prezent pragul de 700 de unități deschise, fiind cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.