City Grill – despre investiții și numirea lui Dragoș Bercea în poziția de Corporate Executive Chef al Grupului
City Grill Group încheie 2025 cu investiții de 3 milioane de euro, direcționate către modernizarea infrastructurii restaurantelor, accelerarea digitalizării și evoluția experienței culinare. Grupul continuă astfel un program de dezvoltare multianual, într-o piață care își redefinește reperele de calitate, atmosferă și experiență.
Una dintre cele mai ample lucrări realizate în 2025 a vizat extinderea și modernizarea spațiilor de la Hanu’ lui Manuc, un proiect de aproximativ 550.000 de euro menit să acomodeze un flux crescut de oaspeți și să optimizeze traseele de servire.
În același timp, se derulează un proiect de reconceptualizare a restaurantului Pescăruș, unde designul interior și zona tehnică trec printr-un proces amplu de modernizare, cu o investiție de 1,5 milioane de euro.
Grupul a investit, de asemenea, 500.000 de mii de euro în reamenajarea a două restaurante Marty’s, brand intrat recent în portofoliu, dar și o locație nouă pentru lanțul de cafenele Gloria Jean’s, pe care o operează în franciză, în Baneasa Shopping City.
Clădirea Monte Carlo, din parcul Cișmigiu, a suferit intervenții tehnice majore care pregătesc spațiul pentru noul concept de restaurant-destinație. În paralel, City Grill Primăverii a beneficiat de o reconfigurare a bucătăriei și de înlocuirea echipamentelor.
Modelul digital de loializare Out4Food, validat la scară largă în rețeaua City Grill
Componenta digitală a devenit, la rândul ei, un pilon al creșterii. Aplicația Out4Food generează în prezent 28% din cifra de afaceri a grupului. Peste un sfert dintre comenzi sunt realizate prin scanarea aplicației, iar cei peste 380.000 de utilizatori activi confirmă succesul unui model centrat pe valoare tangibilă: acumularea automată a 10% din valoarea fiecărei note și multiple beneficii adiționale.
La nivelul experienței din restaurante, grupul a mizat în 2025 pe formate noi care aduc energie în spațiu și cresc timpul petrecut în locație. „Mixtură de Lăutărie”, un concept muzical original, cu melodii românești reinterpretate și mixate live de un DJ a fost introdus în mai multe restaurante ale grupului și a devenit rapid un diferențiator în piața locală, acolo unde atmosfera și ritmul întâlnirilor sociale influențează tot mai mult alegerea unui restaurant.
Dragoș Bercea devine Corporate Executive Chef și unifică viziunea culinară a portofoliului Grupului City Grill
Un pilon major al strategiei City Grill îl reprezintă zona de inovație gastronomică, coordonată din noiembrie 2025 de Dragoș Bercea, noul Corporate Executive Chef. Cu experiență în proiecte de fine events și desemnat „Best Chef Evenimente 2025”, Dragoș Bercea unifică viziunea culinară a întregului portofoliu și lucrează cu o generație nouă de chefi pentru a aduce consistență, rigoare și coerență în toate restaurantele grupului.
Sub coordonarea sa, meniurile sunt dezvoltate în linie cu identitatea fiecărui brand și cu preferințele actuale ale publicului urban, combinând preparate cu tradiție cu reinterpretări moderne.
2026: Între presiunea schimbării și consolidarea pieței
2026 se conturează ca un an al echilibrului între adaptare și consolidare, într-un context economic dominat de precauție. Restaurantele care vor reuși să atragă oamenii înapoi către interacțiunea offline prin experiențe autentice, care reconectează și creează apartenență vor fi cele care își vor consolida cu adevărat poziția pe piață.
„Continuăm să investim în sustenabilitate, surse locale de ingrediente, digitalizare, meniurile diversificate și inclusive, dar și vibe-ul din restaurant – atmosfera, energia locului. Acestea rămân elemente diferențiatoare și sunt esențiale pentru a rămâne lideri ai pieței. Clienții caută restaurante cu personalitate, care oferă experiențe autentice, dar nu fac compromisuri la calitate, gust sau servicii. Aici cred că se află cheia stabilității pe termen lung în HoReCa”, concluzionează Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

Pentru 2026, City Grill Group a bugetat investiții de peste 1,5 milioane de euro, cu accent pe extinderea portofoliului, modernizarea continuă a restaurantelor și dezvoltarea meniurilor, alături de prioritizarea sustenabilității și a colaborărilor cu producători locali.
Despre City Grill
Grupul City Grill este fondat în 2004 și operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill, City Grill Family și City Grill Delivery, precum și La Boheme, primul hotel din portofoliu, dar și proiectele mai recente Aubergine, Marty Restaurants și complexul de evenimente Zooma din Corbeanca.