Flavours continuă investițiile majore în dezvoltare

Flavours continuă investițiile majore în dezvoltare
person Horeca
access_time_filled

Grupul Flavours, jucător în domeniul cateringului pentru evenimente și pe segmentul de restaurante premium amplasate în clădiri de birouri și instituții educaționale, anunță creșterea cifrei de afaceri și a profitabilității pentru anul 2024, alături de investiții majore pentru extinderea rețelei sale în 2025.

Grupul Flavours a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 21,7% față de anul precedent, depășind cu 5,7% estimările inițiale. De asemenea, profitul operațional s-a dublat, compania atingând astfel cel mai ridicat nivel de performanță înregistrat în cei 23 de ani de activitate, rezultat bazat pe investiții în extinderea rețelei de restaurante și pe inovație constantă la nivelul întregului portofoliu de branduri, prin explorarea continuă de noi rețete și concepte menite să ofere consumatorilor experiențe culinare complete.

Expansiune strategică în 2025 și harta investițiilor în derulare

În 2025, Flavours Group pune accentul pe optimizarea performanței rețelei de locații Stradale Lunch Society, pe extinderea segmentului Stradale Inside, dedicat companiilor, și dezvoltarea conceptului Stradale Carnivale, axat pe alimentația sănătoasă a copiilor, în cât mai multe instituții de învățământ.

De altfel, investițiile în dezvoltare au început încă din primul trimestru al anului în curs, odată cu deschiderea, în clădirea Europe House din București, a primului restaurant Stradale SnackAttack. Pentru lansarea acestei locații, ce propune un nou concept asiatic, adaptat consumatorilor din zonele cu trafic intens și centrele comerciale, Flavours Group a alocat o investiție de 150.000 de euro.

Până la finalul anului, Flavours continuă expansiunea cu șapte noi proiecte, dintre care unul dedicat organizării de evenimente sub brandul Flavours, două noi locații Stradale SnackAttack, precum și alte două proiecte dedicate segmentului educațional din București și Cluj. Tot în 2025, Stradale își extinde prezența în zona corporate cu două locații Stradale Inside, dezvoltate special pentru spațiile de birouri.

Planul strategic de extindere, alături de investițiile planificate, vor contribui la o creștere estimată de 25% a cifrei de afaceri pentru Flavours Group în 2025, comparativ cu anul 2024.

Investiții strategice de peste 1,5 milioane de euro în 2024
Urmându-și obiectivele de crește pe termen lung, Flavours a investit anul trecut peste 1 milion de euro în extinderea rețelei sale de restaurante în clădiri de birouri și instituții de învățământ. Printre proiectele-cheie implementate în 2024 se numără parteneriatul cu „Transylvania College” pentru lansarea primului restaurant Stradale Carnivale într-o școală din Cluj-Napoca, cu o investiție din partea grupului de 350.000 de euro. Alte proiecte majore în 2024 au fost deschiderea noilor locații Stradale în clădirile U-Center, Equilibrium din București și Emerson din Cluj-Napoca, precum și renovarea restaurantului Stradale și deschiderea Cafenelei Mitzu, ambele situate în Bucharest Business Park.


Totodată, preocupat de a inova constant în domeniul serviciilor dedicate clienților, Flavours a lansat Stradale Events, un concept de catering full-service pentru clienți corporate și privați, apreciat pentru echilibrul dintre calitate și accesibilitate, și a introdus aplicația Stradale, care nu doar că reduce timpul de așteptare, dar și oferă un program de loialitate atractiv, răsplătind clienții fideli.
În 2024, Flavours a trecut printr-un amplu proces intern de digitalizare: a implementat și perfecționat propriul ERP, a introdus pontajul electronic și a simplificat fluxurile operaționale în toate structurile companiei. În paralel, grupul a continuat inițiativele concrete de sustenabilitate, cu accent pe reducerea risipei alimentare și eficientizarea resurselor.
Pentru a susține această creștere accelerată, în 2024 Flavours și-a extins echipa la 400 de angajați, cu 27% mai mult față de anul 2023, investind, totodată, în dezvoltarea continuă a acestora prin sesiuni lunare de training dedicate.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302