ibis lansează “The Go Getters”, primul miniserial de la un brand global de hoteluri economice

ibis lansează “The Go Getters”, primul miniserial de la un brand global de hoteluri economice
person Horeca
access_time_filled

ibis, brand global de hoteluri din segmentul economic, anunță lansarea The Go Getters, primul său mini-serial social. Această serie de conținut inovator marchează o mișcare îndrăzneață a unui brand internațional din ospitalitate către universul în plină expansiune al mini-serialelor, serii de episoade video verticale, ultra-scurte, care au captivat deja sute de milioane de spectatori la nivel global.
Prin această inițiativă, ibis aduce conceptul de mini-serial în cotidianul ospitalității și adoptă acest format de divertisment modern pentru a se conecta cu generațiile Y și Z și a evidenția valoarea de entertainment a călătoriilor.

Revoluția mini-serialelor
Mini-serialele reprezintă o schimbare majoră în peisajul divertismentului digital. Aflate în plină ascensiune în era TikTok, aceste „telenovele” moderne sunt livrate în episoade verticale de 60–120 de secunde, create special pentru consumul pe mobil și distribuția pe rețelele sociale. Ce a început în China a devenit o industrie de miliarde de dolari, piața micro-dramelor din China atingând aproape 50 de miliarde RMB (7 miliarde USD) în 2024 și estimându-se că va depăși 110 miliarde RMB (16,2 miliarde USD) până în 2030. Cu aproximativ 626 de milioane de utilizatori doar în China până la jumătatea lui 2025 – aproape jumătate din populația online a țării – mini-serialele rivalizează deja cu veniturile din box office-ul tradițional.
Puterea formatului stă în storytelling-ul captivant și integrarea naturală a brandurilor. Mini-serialele permit mărcilor să devină co-creatori de conținut, integrând produsele și experiențele brandului în povești care atrag, distrează și fidelizează publicul episod după episod.

Lansarea The Go Getters – un mini-serial marca ibis
Noua serie extinde campania Go get it a brandului, construită pe promisiunea: „Indiferent pentru ce ai venit la un ibis, ne asigurăm că poți să ”Go get it” cu încredere!” și o aduce la viață pentru o generație ancorată în social media și în realitățile amuzante ale călătoriilor internaționale.
The Go Getters este o serie amuzantă, axată pe personaje, care transformă peripețiile reale de călătorie în divertisment. Filmate cu creatori de conținut autentici, în hoteluri ibis reale, episoadele surprind esența călătoriilor moderne, haotice, spontane, imprevizibile, în care grupurile de prieteni se pierd în conversații pe chat, somnul scapă de sub control, bagajele dispar sau cineva greșește chiar țara în care a rezervat.
Povestea urmărește cinci prieteni, toți creatori și regizori reali, care încearcă să se reunească pentru un weekend la Budapesta. Între neînțelegeri, secvențe de vis suprarealiste și eterna provocare de a organiza o călătorie între mai mulți oameni, aventura lor ilustrează perfect mentalitatea Go get it a brandului ibis: chiar dacă lucrurile nu merg conform planului, merg… și exact acolo încep cele mai bune povești. Filmate în orașe europene și în locații ibis, episoadele surprind momente de călătorie recognoscibile, cu umor și emoție, fiind gândite special pentru TikTok și Instagram, cu extindere planificată către YouTube Shorts și alte platforme.

De ce un mini-serial pentru ibis?
The Go Getters” reprezintă o schimbare fundamentală în modul în care brandurile din ospitalitate pot interacționa cu noile generații de călători”, spune Jean-Yves Minet, Global Brand President, ibis brands. Generațiile Y și Z nu doar consumă conținut diferit. Ele se așteaptă ca brandurile să le ofere divertisment, nu întreruperi. Mini-serialele ne permit exact acest lucru. Nu cerem atenție, o câștigăm, creând povești cu care publicul se identifică și pe care chiar vrea să le urmărească și să le distribuie. Acest format ne permite să arătăm experiența ibis: caldă, fiabilă, spontană, prin personaje și situații cu adevărat recognoscibile. Este o abordare inovatoare, pentru că ne întâlnim cu publicul acolo unde este deja, pe platformele preferate, cu conținut care le respectă timpul și inteligența. Și cel mai important: construim o franciză de entertainment proprie, care poate evolua și crește odată cu publicul nostru”.


Primele trei episoade
•Episodul 1: “Let’s Go to Budapest” – Planul unei călătorii de grup se transformă în haos distractiv când patru prieteni din diferite colțuri ale Europei încearcă să se sincronizeze.
•Episodul 2: “Sleeping Beauty” – Un pui de somn devine o secvență de vis în care timpul și planurile se evaporă.
•Episodul 3: “Just In Case” – Bagajele pierdute întâlnesc rucsacul unui supra-echipat plin de soluții.


Un nou motor de storytelling de brand
The Go Getters este gândit ca o franciză de divertisment pentru ibis, cu:
•Distribuție multi-platformă: strategie „TikTok-first”, cu amplificare pe Instagram, YouTube Shorts și canalele proprii
•Ecosistem extins de conținut: making-of, versiuni scurte, spin-off în limba franceză
•Scalabilitate globală: spin-off-uri regionale planificate pentru 2026, cu noi orașe, personaje și scenarii de călătorie
•Amplificare prin creatori: distribuție organică prin audiențele combinate ale actorilor
•Impact măsurabil: creșterea afinității pentru brand și a interacțiunilor directe cu hotelurile ibis
Pentru mai multe informații și pentru a urmări The Go Getters, vizitați ibis.com sau urmăriți ibis pe TikTok și Instagram.

Despre brandurile ibis
Din 1974, ibis este un brand revoluționar, fondat pe principiile de bază ale accesibilității, inovației și fiabilității. Democratizând călătoriile și ospitalitatea, a fost primul brand hotelier din Europa care a făcut accesibil tuturor un sejur confortabil de înaltă calitate. În 2012, a fost creată familia de mărci ibis, cu trei submarci distincte – ibis, ibis Styles și ibis budget – fiecare cu o personalitate, un design și o pasiune diferite, toate unificate de spiritul deschis al ibis și de promisiunea de accesibilitate, comoditate și confort. ibis este cel mai cunoscut brand economic din lume, cu peste 2 530 de locații în 80 de țări prin cele trei mărci, ibis, ibis Styles și ibis budget. Brandurile ibis fac parte din Accor, un grup hotelier de top la nivel mondial care numără peste 5.700 de proprietăți în peste 110 țări și un brand participant la ALL – Accor Live Limitless – un program de loialitate dedicat stilului de viață care oferă acces la o mare varietate de recompense, servicii și experiențe.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302