Noua identitate a restaurantelor DABO

Noua identitate a restaurantelor DABO
person Horeca
access_time_filled

Lanțul de restaurante de tip fast-food – DABO®- companie 100% românească ce operează în sistem franciză în România și în alte țări din Europa, a trecut de la începutul anului printr-un amplu proces de rebranding și anunță deschiderea unui prim restaurant axat pe noul concept – “Respectă-ți gustul!”. Investiția în noul restaurant situat în Piața Victoriei, la parterul clădirii de birouri America House, s-a ridicat la 150.000 de euro.


Afacerile grupului DABO® au depășit anul trecut o cifră de afaceri consolidată de 22 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere cu 38% față de anul anterior. Odată cu deschiderea noului restaurant din America House, lanțul DABO® ajunge la 55 de locații în România, Ungaria și Marea Britanie și la peste 600 de angajați. Aceasta este prima dintr-o serie de 11 extinderi planificate pentru anul 2022.
Noua identitate reflectă valorile și aspirațiile DABO®: calitate, autenticitate și performanță. Logo-ul DABO® vorbește în limbajul “Instagram”, păstrând însă convenția culinară – cele 3 linii colorate reprezintă armonia ca rezultat al mixului echilibrat de ingrediente.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302