Cotnari lansează campania „Crama Transparentă”

Cotnari lansează campania „Crama Transparentă”
person Horeca
access_time_filled

Cotnari, crama din România cu o istorie îndelungată în producția de vinuri din soiuri pure, românești, lansează campania „Crama Transparentă”. În cadrul campaniei, Cotnari își deschide porțile și îi invită pe pasionații de vin să descopere procesul producției a vinurilor premiate. Cu scopul de a dezvălui producția autohtonă de vinuri și de a respinge miturile legate de acest domeniu, Cotnari devine prima cramă din România care oferă transparență totală asupra procesului de vinificare.

Totodată, Cotnari anunță o cifră de afaceri de peste 134 milioane lei, pentru anul 2023, cu o creștere ușoară față de 2022, când cifra de afaceri înregistrată a depășit 132 milioane lei.

Prin intermediul noii platforme, cramatransparenta.ro, compania pune la dispoziția consumatorilor și celor interesați de procesul de vinificare informații detaliate despre producție, acces în cele trei crame și degustări de vin. Mai mult decât atât, vizitatorii pot urmări prin live streaming imagini din cramă și vor avea posibilitatea de a discuta direct cu reprezentanții companiei cu privire la procesul de fabricare a vinului sunând la numărul de telefon dedicat. De asemenea, tot pe website-ul campaniei, este activ un video detaliat și interviuri cu povestea de fabricare a vinurilor de calitate, pe care cei care doresc îl pot accesa din confortul casei.

Cei interesați să viziteze cramele Cotnari o pot face simplu și rapid prin intermediul platformei dedicate campaniei „Crama Transparentă” sau accesând celelalte platforme oficiale ale companiei, la secțiunea Turism. Turiștii pot opta pentru o vizită gratuită ce include explorarea uneia dintre cele trei crame Cotnari, o degustare a vinurilor, dar și certificarea de Ambasador al Cramei Transparente, însoțită de un cod de reducere de 20%, valabil timp de trei luni de la vizită. Iar pentru mai multe opțiuni de vizitare și degustare a vinurilor, vizitatorii pot achiziționa pachetele turistice asociate, disponibile online.

Odată cu lansarea noii campanii, etichetele vinurilor demiseci Grasa de Cotnari, Cotnari Busuioacă și Cotnari Tămâioasă Românească au fost schimbate. Noile etichete sunt albe, pentru o mai bună observare a calității produsului și totodată, pentru a evidenția vinurile demiseci din portofoliul brand-ului. Astfel, Cotnari contribuie la susținerea mesajului de cramă deschisă și transparentă în relația cu publicul.

În topul preferințelor consumatorilor se află în continuare Grasa de Cotnari și respectiv Tămâioasa Românească, soiuri pure, românești, care ocupă cel mai însemnat procent din vânzări. Reprezentanții companiei afirmă că în România, în ultimii ani, a crescut interesul și pentru vinurile rose. Acest trend a făcut ca sortimentul Cotnari Busuioacă rose să ocupe un loc important în cifra de afaceri. În ceea ce privește vinurile seci și cele spumante, soiul Frâncușa a avut cea mai importantă creștere.

Cotnari anunță că a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 134 milioane lei, având aproximativ 300 de angajați permanenți, la care se adaugă un număr cuprins între 300 și 700 de lucrători sezonieri, în funcție de specificul lucrărilor viticole din timpul anului. Compania anunță totodată, că acordă o atenție deosebită și pe aspectul mecanizării și automatizării procesului de fabricare, pe fondul costurilor tot mai ridicate privind forța de muncă, dar și a lipsei acesteia.

Despre Cotnari

Podgoria Cotnari se întinde pe o suprafață de aproximativ 1750 hectare de vie, fiind dedicată exclusiv soiurilor autohtone de struguri. Grupul Cotnari deține trei crame distincte: crama Cotnari, crama Axinte și crama Vlădoianu.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302