Selgros își schimbă identitatea vizuală

Selgros își schimbă identitatea vizuală
person Horeca
access_time_filled

siglaselgrosSelgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc, a finalizat procesul de schimbare a identității companiei prin preluarea siglei și a elementelor grafice ale Transgourmet.

Demarat în 2014, rebranding-ul a urmat achiziției rețelei Selgros de către Transgourmet Holding AG, al doilea cel mai mare grup cash & carry și comerț B2B din Europa. Noua identitate vizuală aduce în atenția clienților, prin formă si culoare, atributele probate ale Selgros: pasiunea de a face lucrurile din ce în ce mai bine și energia de a excela, se arată într-un comunicat.

“Am valorificat în ultimii ani experiența Transgourmet și am adaptat-o la specificul pieței. Ceea ce este Selgros astăzi reprezintă rezultatul unui model de business cu beneficii pentru clienți, a reputației construite timp de 15 ani și a curajului de a evolua în permanență. Mulțumim acționarului nostru pentru încrederea și libertatea de a transforma Selgros România într-o companie dinamică și adaptabilă. De asemenea, mulțumim clienților, partenerilor și angajaților noștri pentru că au fost și sunt alături de Selgros”, a declarat Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash&Carry România

Strategia de rebranding a companiei s-a concretizat, în special în ultimul an, într-un plan de schimbări majore la nivel de business, servicii și comunicare. Selgros a lansat Clubul Profesioniștilor, un program de loializare pentru clienții din hotelărie, restaurație, catering sau revânzători. Complementar, compania a deschis un Centru de Distribuție în București destinat exclusiv gastronomilor, cu sortimente alimentare, funcționale și de curățenie, optimizate în permanență.

Conceptul de Club al Profesioniștilor și Pasionaților de Bunătățuri a devenit locul în care se întâlnesc deopotrivă pasiunile clienților și ale angajaților companiei și unde pasiunea este limbajul comun. Conceptul a fost tradus în modificări ale lay-out-ului de magazin pentru a obține o structură mai prietenoasă și o expunere mai accesibilă. Au fost introduse mini-piețe de pește sau de fructe și legume, inclusiv cu specialități și produse exotice.

întreaga comunicare funcțională, de relaționare și de promovare – de brand în ansamblu – a devenit mai umană și mai caldă. Iar compania a devenit mai încrezătoare să afirme și să probeze ceea ce aduce valoare consumatorilor și partenerilor săi: profesionalismul, competența, calitatea și dedicarea.

Schimbarea identității vizuale coincide cu aniversarea a 15 ani de prezență pe piața locală și de consolidare a poziției de partener al profesioniștilor. Compania deține în prezent 19 magazine de format mare (10.000 mp suprafață de vânzare) și urmează să inaugureze anul acesta un nou concept de magazin, cu format restrâns, la Târgu Mureș și Alba Iulia.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302