„TABASCO® Sos – Gustul care aprinde grătarul!”

„TABASCO® Sos – Gustul care aprinde grătarul!”
person Horeca
access_time_filled

Parmafood Group Distribution part of Aquila, importator al faimoaselor sosuri TABASCO® Brand pepper sauces produse de McIlhenny Company – USA, lansează o campanie de promovare a celor șapte sosuri prezente pe piața din România: TABASCO® Sos Ardei Rosu, TABASCO® Sos Ardei Verde, TABASCO® Sos Chipotle, TABASCO® Sos Habanero, TABASCO® Sos Sriracha, TABASCO® Sos Sweet & Spicy și cel mai nou produs din portofoliu, TABASCO® Sos Salsa Picante.

Astfel, TABASCO® Sos, cel mai cunoscut brand de sosuri, lansează o campanie dedicată consumatorilor din România, menită să aducă savoare fiecărui mese și… șansa de a câștiga un grătar numai bun pentru serile de vară.

Mecanismul este simplu: cumpără orice sticlă de sos TABASCO® în perioada 01 Iunie – 30 Iulie 2025, înscrie bonul fiscal pe tabascoromania.ro/concurs și poți câștiga unul dintre premiile:
1 x grătar Char-Griller;
100 x TABASCO® Sauce kits: șorț + suport + sosurile cu care dai start distracției.

Campania „TABASCO® Sos – Gustul care aprinde grătarul !” vine cu premii pentru consumatorul final, dar și cu o campanie online care, împreună cu rețetele pregătite de influencers în social media, va aduce un plus în partea de educație de consum.
Cu un target de grup tânăr, între 16 și 35 de ani, campania își propune să arate consumatorului ușurința de a găti dish-uri delicioase alături de prieteni.

„TABASCO® Sos este mai mult decât un sos – este un ingredient care dă viață fiecărui preparat. Prin această campanie, compania își dorește să le mulțumească consumatorilor și să le ofere șansa de a trăi experiențe culinare intense, chiar la ei în grădină sau pe balcon.
Campania este valabilă în magazinele partenere din toată țara. Regulamentul complet este disponibil pe tabascoromania.ro/concurs.

Despre McIlhenny Company
McIlhenny Company produce pe insula Avery, Louisiana, de peste 150 de ani, legendarul sos TABASCO®, în același loc în care a fost creat în 1868 de către Edmund McIlhenny.
Această micuță sticlă a devenit emblematică de-a lungul timpului fiind un produs folosit atât în bucătăria de acasă, cât și în restaurantele lumii. Sosul TABASCO® este vândut în peste 195 de țări și teritorii și este etichetat în peste 36 de limbi și dialecte.
Compania McIlhenny, deținută și administrată de aceeași familie, experimentează în mod constant noi arome și gusturi și, ce este cel mai important, este foarte atentă la tendințele pieței.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302