Identificarea unui concept: elemente, studiu, locație
Sunt Radu Tănase și îmi propun să șerpuim puțin prin experiența trăită de mine în cei peste 13 ani de antreprenoriat în domeniul HoReCa.
Citeste mai multSunt Radu Tănase și îmi propun să șerpuim puțin prin experiența trăită de mine în cei peste 13 ani de antreprenoriat în domeniul HoReCa.
Citeste mai multÎnregistrarea manuală a rezervărilor, a fișelor de cazare şi a datelor de facturare sau modificarea manuală a disponbilităţilor şi preţurilor pe multiple platforme sunt operaţiuni care consumă…
Citeste mai multExistă o etapă pe care o putem folosi în cel mai bun sens cu putinţă pentru a le da angajaţilor repere sănătoase despre ce înseamnă “customer care”.…
Citeste mai multDoresc ca în rândurile următoare să vă explic ce sunt aceste unități de cazare și cum pot proprietarii lor să le amenajeze pentru a atrage clienții.
Citeste mai multPe 4 octombrie 2022 Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a lansat, în consultare publică, ghidul pentru accesarea schemei de minimis în contextul digitalizării IMM-urilor, ca parte a…
Citeste mai multO strategie pe termen lung care se concentrează pe consolidarea relației cu clienții, reușind să creeze comunități, să inspire și să ajute la întărirea notorietății brandului.
Citeste mai multCantinele sociale sunt proiecte ce fac parte dintr-un segment special al ospitalității, o altfel de ospitalitate, proiecte făcute de oameni pentru oameni.
Citeste mai multCina de Ajun este probabil cel mai important eveniment din anul întreg. Are o tradiție care a rămas neschimbată în toate locurile din sudul Italiei.
Citeste mai multDiscuțiile despre fericirea/nefericirea la locul de muncă, despre angajați mulțumiți/nemulțumiți de loc, de colegi, de manageri sunt din ce în ce mai dese. Contează atât de mult?
Citeste mai multFacebook, LinkedIn, Reddit, Google+, TikTok, Twitter, Youtube, Instagram sau Pinterest, de unde știe un brand care este cea mai performantă platformă de promovare pentru domeniul său?
Citeste mai mult