Accor și Orbis Group vor deschide 10 noi hoteluri în România în următorii 3 ani

Accor și Orbis Group vor deschide 10 noi hoteluri în România în următorii 3 ani
person Horeca
access_time_filled

România este o piață-cheie pentru Accor și partenerul său strategic în Europa de Est, Orbis Group. 11 hoteluri funcționează astăzi în întreaga țară, sub mărcile Accor: Pullman, Novotel, Mercure, ibis și ibis Styles – și planurile de dezvoltare ale grupului cuprind încă 10 hoteluri, care vor aduce 1450 de camere noi pe piață până în 2022. în 2018, Orbis și-a consolidat angajamentul față de ospitalitatea românească achiziționând Mercure Bucharest Unirii pentru 11 milioane de euro.

România, atractivă pentru investitorii în domeniul hotelier

Din perspectiva unui investitor hotelier, România oferă randamente mai atractive decât cele din piețele vest-europene, păstrând în același timp un profil de risc scăzut și o lichiditate relativ ridicată.

„Popularitatea și atractivitatea României pentru brandurile hoteliere internaționale sunt alimentate de perspectivele economice pozitive ale țării, de istoria sa bogată, de natura frumoasă și de cultura prolifică, în jurul valorilor gastronomiei si a producției vinurilor. Competiția pe piața ospitalității este în creștere și face parte din joc, dar suntem bucuroși să vedem că din ce în ce mai mulți investitori locali și internaționali decid să lucreze cu branduri recunoscute global ale grupului Accor”, explică Frank Reul, Head of Development of Orbis & Accor Eastern Europe.

Lista proiectelor de hoteluri și aparthoteluri ale Accor & Orbis în dezvoltare până în 2022

accorromaniaAccor, cel mai complex portofoliu de mărci hoteliere și nu numai

Accor și Orbis își afirmă disponibilitatea de a se implica și în alte dezvoltări de proprietăți comerciale atrăgătoare chiar și în afara granițelor tradiționale ale domeniului hotelier. Din 2017, Accor investește în co-working în asociere cu Bouygues Immobilier prin brandul NextDoor, recent transformat în Wojo. Wojo este un concept de spațiu de co-working gata de utilizare și oferă 3 tipuri de module: Wojo Spots – o versiune ușoară a spațiilor de colaborare pentru hoteluri, Wojo Corners și Wojo Sites care sunt spații de co-working independente.

Wojo este un brand de co-working popular și renumit în Franța, iar planurile de dezvoltare cuprind 1.200 de adrese Wojo în Europa până la sfârșitul anului 2020, între care s-ar putea număra și Bucureștiul.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302