Bacolux Koralio, cea mai nouă locație de pe Litoral

Bacolux Koralio, cea mai nouă locație de pe Litoral
person Catalina Matei
access_time_filled

După experiența acumulată în cei aproape 28 de ani de activitate a grupului Bacolux Hotels România în proprietăți hoteliere, în special pe segmentul leisure, la Craiova și Herculane, compania s-a îndreptat către o nouă provocare: deschiderea unui resort de 4 stele la Eforie Nord – Bacolux Koralio. Acest proiect nou reprezintă nu doar o nouă etapă de dezvoltare și perfecționare pentru echipă, ci și o completare a destinațiilor de vacanță în locațiile Bacolux.

Într-o piață competitivă, în care au loc schimbări rapide, compania Bacolux a încercat de-a lungul anilor să se adapteze permanent, a fost întotdeauna atentă ca trendul de dezvoltare să fie unul ascendent în ceea ce privește serviciile și facilitățile oferite oaspeților. Parte din această dezvoltare este și adăugarea de noi locații, implicit noi destinații de vacanță în portofoliul companiei, având în vedere, în același timp, îmbunătățirea constantă a facilitaților și serviciilor pentru ca oaspeții să revină în aceeași locație pentru vacanța lor.
Pentru a se diferenția, Bacolux Hotels a acordat atenție unor elemente precum detaliile legate de opening, definirea segmentului căruia se adresează, felul în care se stabilește comunicarea și în care aceasta este targetată, conceptul locației și, desigur, facilitățile, serviciile și pachetele de servicii, precum și tarifele.


Serviciul turistic nu se mai rezumă de mult timp doar la cazare și masă, iar așteptările oaspeților nu mai sunt demult doar curățenia impecabilă a unui hotel. Ne dorim cu toții o experiență și un serviciu personalizat în momentul în care ne gândim la vacanță, fie că este vorba de o experiență culinară, o experiență de ospitalitate sau cea a unui spectacol. Provocarea este să poți face din toate aceste experiențe una generală de vacanță memorabilă.
Comportamentul de consum turistic s-a modificat odată cu pandemia, sejururile au devenit mai scurte, iar rezervările se fac în ultimul moment.
Procesul de fidelizare este unul de lungă durată, prin care este nevoie să arăți oaspeților în mod constant ca ești atent la nevoile lor și ești la nivelul așteptărilor pe care le au sau chiar le depășești. Din punctul nostru de vedere atragerea clienților noi și fidelizarea celor existenți se poate face printr-un produs de o calitate superioară. Un oaspete mulțumit va promova locația în mod corect și va genera clienți noi
„, precizează Marius Băzăvan, Managing Partner & COO Bacolux Hotels România. În opinia acestuia, elementul de “must-have” dintr-o unitate hotelieră ține foarte mult de așteptările fiecărui oaspete în parte. Dacă pentru unii oaspeți piscina este elementul fără de care nu își pot concepe vacanța, alți oaspeți au nevoie de terapii personalizate, un meniu adaptat nevoilor lor sau disponibilitate 24/7. În acest sens, Bacolux Koralio va aduce propriile sale facilități și servicii care se află în topul solicitărilor turiștilor în această perioadă, precum sistem de masă all inclusive, programe de entertainment dedicate copiilor și adulților, piscine și tobogane acvatice sau delicii culinare.

Rezultatul unei investiții de 7 milioane de euro
Bacolux Koralio a fost elementul care a venit să completeze locațiile Bacolux Hotels România. După cele două resorturi de la Herculane și hotelul cu profil de business și evenimente private din Craiova, Bacolux Koralio Resort a îmbogățit opțiunile pentru oaspeții fideli brandului. Acesta a păstrat tradiția Bacolux de preluare a unor locații mari, renovare integrală și aducere a acestora la standardul grupului, însă păstrând elemente specifice locației existente și locului în care este amplasat. Resortul a fost achiziționat la sfârșitul anului 2019, iar perioada de renovare a fost prelungită și adaptată noului context de început al pandemiei. Provocarea cea mai mare a fost constituită de oprirea activității în nenumărate industrii, ceea ce a decalat foarte mult planurile inițiale de renovare și deschidere a locației în 2021.
Renovarea locației a fost una integrală, ridicând standardul de la un hotel de 2 stele la un resort de 4 stele, în urma unei investiții de peste 7 milioane de euro.
Structura principală a fost păstrată, precum și exteriorul cu designul balcoanelor, păstrând astfel elementele ușor de recunoscut ale vechii locații. Linia de culori aleasă pentru resort este caldă, iar designul este atemporal, fiind valorificate, de asemenea, spațiile luminoase prin extinderea la maxim a spațiilor vitrate pentru a permite cât mai multă lumină naturală și o conectare cât mai bună cu mediul exterior.
La ultimul nivel al clădirii au fost amenajate trei studiouri, fiecare cu terasă proprie și zonă pentru plajă și jacuzzi, iar cei care optează pentru acestea vor avea parcare inclusă și tratament VIP. Cel mai mare studio are o suprafață de 85 mp și o terasă de 180 mp, cu o priveliște spectaculoasă spre mare, dar și spre lacul Techirghiol.
Ca facilități exterioare au fost create o piscină mare de agrement (28 m), cu apă încălzită și zonă de șezlonguri, precum și o terasă cu scenă pentru spectacole. Pentru copii, au fost construite două piscine, un ansamblu cu tobogane acvatice, precum și două spații de joacă.
Au fost amenajate, totodată, două săli noi de conferințe și întâlniri, astfel încât locația dispune acum de trei săli de conferință, însumând 170 de locuri. Resortul va putea sa găzduiască, astfel, teambuilding-uri, evenimente corporate, dar și evenimente private.
Capacitatea restaurantului a fost mărită cu 100 de locuri, prin amenajarea unei terase, ajungându-se, astfel, la 400 de locuri în total.

Profilul membrului echipei Bacolux
Pentru noua locație de la mare, a fost trasat un necesar de 140 de membri în echipă, procentul cel mai mare fiind alocat pentru F&B și housekeeping. Dimensiunea echipei va fi puțin mai mare decât în celelalte locații Bacolux similare ca mărime, luând în calcul atât specificul turismului de litoral, precum și crearea unor posturi noi, precum cele de salvamari.
Un membru valoros al echipei Bacolux Hotels România poate să fie atât un tânăr care să inspire întreaga echipă cu entuziasmul și ideile sale, cât și o persoană cu experiență, de la care tinerii să aibă ce învăța. Caracteristicile care trebuie să fie comune rămân însă spiritul de echipă, determinarea și dorința de autodepășire.


Pentru Bacolux Hotels România echipa este principalul asset al companiei. Din acest motiv prioritatea noastră este să menținem echipa unită, să o fidelizam și să susținem dezvoltarea constantă a membrilor din toate departamentele. Faptul că am reușit să străbatem perioada de pandemie păstrând echipa întreagă a fost cea mai mare bucurie pentru echipa de management, iar câștigarea premiului „Angajatorul anului”, la Romanian Top Hotel Awards 2021, a fost o recunoaștere a eforturilor Bacolux Hotels de a susține echipa într-o perioadă extrem de dificilă și fără precedent la nivel mondial”, spune Marius Băzăvan, Managing Partner & COO Bacolux Hotels România.
Pentru a asigura standardele brandului și a nu se lovi de problema lipsei de personal, in locatiile Bacolux au fost adăugați colegi din Sri Lanka și Nepal în echipele de la Herculane pentru departamentele F&B și housekeeping. Aceleași măsuri urmează să fie întreprinse și la Bacolux Koralio, cu menținerea unui echilibru în acest aspect, astfel încât componența echipei să fie întotdeauna de minim 70% români.
Proiectele de dezvoltare ale echipelor de la locatiile Bacolux includ cursuri interne și externe, pachete de beneficii, precum și nenumărate proiecte interne de recunoaștere a meritelor și de susținere a membrilor.

Oaspetele targetat
Specificul principal al resortului Bacolux Koralio este all inclusive și child friendly. Oaspeții în jurul cărora au fost create noile facilități sunt în primul rând familiile cu copii, care doresc să își petreacă vacanța în România, la malul mării, într-un mediu sigur, cu servicii de bună calitate.
Pentru a contracara sezonalitatea binecunoscută litoralului românesc, echipa de management a resortului se concentrează pe cât posibil asupra ofertelor ce prelungesc sezonul, inclusiv acordarea unor beneficii pentru oaspeți. Astfel, vor fi dezvoltate oferte potrivite pentru mediul de business și evenimente corporate, posibil și oferte pentru Revelion. În același timp, vor fi luate în calcul crearea de noi facilități interioare ce pot permite desfășurarea unor activități fără a fi condiționate de capriciile vremii.


Ne așteptăm ca acest an să fie unul plin de provocări, însă suntem pregătiți pentru ele. Pentru primul an de funcționare, ne așteptăm ca gradul de ocupare să fie între 80 și 90%. Avem deja o experiență îndelungată în turism, dar și în ceea ce înseamnă o deschidere hotelieră. Spre deosebire de locațiile din Herculane, ce au fost redate circuitului turistic într-o perioadă în care stațiunea avea o imagine negativă, iar turismul în zonă era la un sfert din capacitatea sa, în situația locației din Eforie Nord nu o să plecăm de la acest minus. Vom învăța și din provocările pe care această nouă zonă turistică le va ridica și vom aplica experiența acumulată în proiectele noastre viitoare”, conchide Marius Băzăvan, Managing Partner & COO Bacolux Hotels România.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302