Handwritten Collection, o oportunitate pentru proprietarii de hoteluri independente și de tip boutique

Handwritten Collection, o oportunitate pentru proprietarii de hoteluri independente și de tip boutique
person Cătălina Matei
access_time_filled

Creat în 2023, Handwritten Collection, noul brand al Accor, a fost conceput cu gândul la nevoile proprietarilor de hoteluri independente și de tip boutique. Sub umbrela brandului sunt așteptate să se reunească hoteluri cu o personalitate, ce reflectă caracterul autentic și căldura oamenilor care le iubesc și le îngrijesc. Mai multe detalii au fost oferite, exclusiv pentru revista Horeca România, de Camil Yazbeck, Global Chief Development Officer, Premium, Midscale, Economy Brands, Accor.

Ce hoteluri se pot afilia noului brand Accor?
Am văzut un gol pe piață și am creat Handwritten Collection pentru a răspunde acestei nevoi. Mai exact, în segmentul de clasă medie, am observat o cerere în creștere din partea hotelierilor independenți care căutau să profite de avantajele unui grup hotelier internațional de top, însă nu doreau să piardă personalitatea și experiența unică pe care o creaseră cu grijă pentru proprietatea lor.

Fiecare proprietate Handwritten Collection trebuie să îndeplinească anumite standarde și criterii de servicii, cum ar fi să fie bine amplasată, să ofere anumite facilități și niveluri de servicii, confort și caracteristici de siguranță, precum și o experiență convingătoare pentru oaspeți. În general, viziunea hotelierului este respectată ca fiind primordială, iar caracterul original al hotelului continuă să strălucească.

Pe măsură ce industria turismului iese din pandemie, Accor este receptiv la numărul din ce în ce mai mare de proprietari de hoteluri independente și de tip boutique care caută să își întărească profilul, să se conecteze cu mai multe categorii de public și să își pună hotelurile din nou pe hartă. Handwritten Collection se va alătura grupului Accor de „mărci de colecție”, care include în prezent Emblems Collection (lux) și MGallery Hotel Collection (upper upscale).

Ce criterii ar fi nevoie să fie îndeplinite de către un hotel pentru a fi afiliat Handwritten Collection?
Brandul va include hoteluri curatoriate, elegante și intime, care oferă între 50 și 150 de camere, situate în centrul capitalelor intens vizitate, cât și în orașe mai mici sau destinații populare de agrement. Se adresează atât oaspeților corporativi, cât și celor de agrement, călătorilor internaționali și locali deopotrivă. Handwritten Collection își încurajează gazdele să includă subtil detalii personale în experiența oaspeților, cum ar fi un bilet scris de mână. Aceste gesturi personale diferențiază fiecare proprietate din portofoliu și alte mărci.

Experiența oaspeților de la Handwritten Collection dă viață spiritului gazdei; vorbește despre gusturile, pasiunile și micile ciudățenii ale personalității sale. Gazdele sunt o prezență fermecătoare care își împletește caracterul și personalitatea în țesătura fiecărui hotel. Punctele de contact ale gazdei sunt atent analizate și dau viață diferitelor pasiuni personale în hotelurile Handwritten Collection.

Care sunt facilitățile standard oferite de fiecare unitate ce aparține acestui brand?
Pentru ca hotelurile să facă parte din Handwritten Collection, avem standarde de brand ce reflectă poziționarea de 4 stele a colecției. Printre ele se numără un gest de bun venit la sosire, lenjeria de pat și prosoapele de bună calitate și produsele de toaletă de marcă. Toți oaspeții se vor putea bucura de o ofertă gastronomică disponibilă 24 de ore din 24, cu bar, room service și mic dejun tip bufet cu produse de casă. Facilitățile de tip spa, fitness și piscina sunt un plus, dar acestea nu sunt obligatorii.

Cine este și ce își dorește oaspetele acestui brand în 2023? Cum ați descrie comportamentul turistic actual?
Călătorii pentru care a fost creat Handwritten Collection sunt în căutarea unor experiențe de călătorie autentice și unice. Nu le pasă de listele de turism generice sau de listele de turism încercate și adevărate. Oaspeții Handwritten Collection caută un sejur intim, în care pot crea legături autentice cu hotelierul, cu echipa hotelului sau cu alți oaspeți ai hotelului. Aceștia sunt călători care, în general, sunt interesați de activități culturale, în special atunci când există o componentă socială. Aceștia se bucură de restaurante și baruri pline de viață, cu mâncăruri și băuturi savuroase și de o conversație prietenoasă.
Se observă o tranziție tot mai accentuată către un design unic și un spirit independent în cadrul mărcilor de ospitalitate. Clienții sunt în căutare de individualitate, experiență, comunitate și de locuri interesante.

De ce ar fi acest brand un business profitabil indiferent de oraș sau țară?
Aderarea la Handwritten Collection este o oportunitate excelentă pentru proprietarii de hoteluri independente și de tip boutique de a păstra identitatea unică a proprietăților lor, în timp ce beneficiază de serviciile de distribuție și de asistență la nivel global ale Accor. De asemenea, proprietarii vor avea acces la Accor 360° Solutions, o gamă puternică de soluții specializate pentru a ajuta la creșterea veniturilor, optimizarea costurilor și maximizarea randamentului investițiilor. Mai mult ca oricând, proprietarii de hoteluri de clasă medie se confruntă cu presiuni financiare și operaționale dramatice și sunt nerăbdători să găsească o soluție precum Handwritten Collection pentru a le consolida operațiunile și a-i poziționa pentru un viitor prosper.

Cu o rată de conversie actuală de 80% până în prezent, Handwritten Collection oferă o tranziție ușoară și flexibilă pentru hoteluri. În același timp le permite să își păstreze propria cultură și identitate. În cele mai multe cazuri, hotelierul a dat viață unei viziuni care s-a dovedit a fi de succes, sau proprietarul a achiziționat un local cu o istorie bogată pe care dorește să o reînvie și să o celebreze. Handwritten Collection va susține viziunea hotelierului, o va consolida cu câteva elemente esențiale și o va împărtăși mai departe cu lumea.

Care ar putea fi dificultățile la intrarea pe piețe a unui asemenea concept?
Provocarea cu un brand Collection este de a păstra singularitatea și unicitatea fiecărui hotel în combinație cu consistența unei colecții. Pentru Handwritten Collection, numitorul comun este atingerea personală obligatorie din partea proprietarului hotelului, care creează o experiență autentică pentru oaspeți, hotelul păstrându-și în continuare propria identitate.

Care sunt așteptările în privința dezvoltării în Europa de Est, cu focus pe România?
Handwritten Collection are deja peste 110 proiecte în curs de negociere, reprezentând 11.500 de camere, inclusiv 13 hoteluri contractate. La nivel global, ne așteptăm ca portofoliul să ajungă la 250 de hoteluri până în 2030.
Europa de Est este o regiune de interes strategic pentru creșterea și dezvoltarea viitoare a brandului, cu proprietăți semnate în România și Polonia.
Printre deschiderile confirmate pentru 2023/2024 se numără:
-Hotel Shanghai Sheshan Oriental, Shanghai, China.
-Le Saint Gervais Hotel & Spa, Saint Gervais, Franța
-Hotel Morris, Sydney, Australia
-Wonil Hotel Perth, Perth, Australia
-Le Splendid Hotel Lac d’Annecy, Annecy, Franța
-Hotel Les Capitouls Toulouse Centre, Toulouse, Franța
-Oru Hub Hotel, Tallin, Estonia
-Square Lodge Hotel La Roche-sur-Yon, Roche sur Yon, Franța
-Sunrise Premium Resort, Hoi An, Vietnam
-Hôtel Paris Montmartre Sacré Coeur, Paris, Franța
-Relais San Martino, Puglia, Italia

Care sunt cele mai importante trei lucruri în managementul unui hotel, în această perioadă?
În primul rând, puterea oricărei companii de succes rezidă în a privi tendințele viitoare și exact asta facem. Ne asigurăm că putem oferi ceea ce solicită clienții și ceea ce așteaptă partenerii de la brandul potrivit pentru a se alinia cu criteriile lor de investiții.
În al doilea rând, este important să atragem cererea clienților și să continuăm să creștem. O mare parte din generația millennials intră acum în cea de-a patra decadă a vieții lor, având un nivel ridicat de venituri disponibile pentru a le cheltui pe experiențe versus bunuri de consum: deținerea propriei case, credite ipotecare etc. Milenialii vor să călătorească mai des și cheltuiesc mult mai mult pe vacanțe mai scurte. De asemenea, consumatorii din ziua de azi sunt mai atrași de hotelurile care sunt concepute la nivel local, cu servicii destinate celor care locuiesc în cartier, care atrag comunitatea locală.
În al treilea rând, așa cum am menționat deja, clienții noștri caută o experiență autentică în hoteluri cu individualitate. Handwritten Collection face tot posibilul pentru a adapta experiența la împrejurimile hotelului și la cerințele clienților, fie că este vorba de un cadru social sau de intimitatea camerelor clienților. Atingerea personală unică a gazdei în fiecare proprietate este, de asemenea, esențială pentru a promova o conexiune umană profundă între gazdă și oaspeți.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302