HOTREC lansează campania “BOOK DIRECT” și spune că hotelierii s-au simțit nedreptățiți de lipsa de sprijin din partea patformelor de rezervare online în perioada de lockdown

HOTREC lansează campania “BOOK DIRECT” și spune că hotelierii s-au simțit nedreptățiți de lipsa de sprijin din partea patformelor de rezervare online în perioada de lockdown
person Horeca
access_time_filled

HOTREC (Confederația Asociațiilor Naționale de Hoteluri, Restaurante, Cafenele și organizații similare din Uniunea Europeană) lansează campania “BOOK DIRECT”, prin care încurajează călătorii să își rezerve șederea direct la hotel. Potrivit HOTREC, hotelierii s-au simțit nedreptățiți „de lipsa de sprijin și de comportamentul neadecvat al platformelor de rezervare online în perioada de lockdown, care au menținut comisioanele mari și au gestionat foarte slab anulările și plângerile clienților”.  

book direct hotrec

Președintele HOTREC, Jens Zimmer Christensen a declarat: “Pe măsură ce ieșim încet din faza de restricții, suntem încântați că turismul și călătoriile se pot relua cu precauție în Europa în luna iulie. Hotelierii vor face tot posibilul să asigure standardele solicitate în materie de curățenie și igienă. Călătorii ar trebui să ia legătura direct cu hotelurile unde doresc să rezerve o ședere pentru a obține informații detaliate despre măsurile luate hotel și să se asigure că cerințele lor speciale vor fi satisfăcute”.

Hotelurile din Europa au fost lovite extrem de dur de pandemia COVID-19 în primăvara acestui an, ratele de ocupare scăzând abrupt (sub 10%) în majoritatea țărilor europene, în punctul culminant al pandemiei, potrivit HOTREC. Pentru multe unități, vara aceasta va fi decisivă, iar majoritatea hotelierilor consideră că o relație directă cu oaspeții ar putea fi un factor decisiv pentru supraviețuirea lor.

Totodată, hotelierii se simt nedreptățiți de lipsa de sprijin și de comportamentul neadecvat al platformelor de rezervare online în perioada de lockdown, care au menținut comisioanele mari și au gestionat foarte slab anulările și plângerile clienților”, subliniază reprezentanții HOTREC.

Astfel, pentru a consolida relația hotelierilor cu oaspeții lor și pentru a crește gradul de conștientizare a multiplelor avantaje pe care le au rezervările directe pentru oaspeți, HOTREC și asociațiile membre au lansat la nivel european campania BOOK DIRECT (Rezervă Direct).

Campania beneficiază de un logo și de numeroase materiale promoționale precum autocolante, pliante, afișe ș.a., care pot fi folosite de operatorii din industria ospitalității în activitățile lor de marketing și comunicare. Materialele pot fi downloadate AICI.

Campania noastră, Book Direct, subliniază că un contact direct între oaspeți și hotelieri reprezintă cea mai bună modalitate de a vă asigura că cerințele specifice și personale pot fi discutate și adresate într-o manieră confidențială și eficientă. Relația directă, ca în orice arie a vieții, contribuie la o conexiune furnizor-oaspete mai strânsă și mai familiară. Atunci când caută o unitate de cazare în mediul online, oaspeții ar trebui așadar să acceseze și website-ul oficial al hotelului pentru a verifica tarifele și datele de contact directe”, a adăugat Markus Luthe, HOTREC  Chairman – online  distribution.

Despre HOTREC

HOTREC reprezintă industria hotelurilor, restaurantelor și cafenelelor la nivel european. Sectorul însumează circa 2 milioane de business-uri, dintre care 99,5% sunt întreprinderi mici și mijlocii (90% sunt microîntreprinderi care angajează mai puțin de 10 persoane). Industria oferă aproape 12,5 milioane de locuri de muncă doar în Uniunea Europeană (2017). HOTREC reunește 45 de asociații naționale, reprezentând interesele acestei industrii în 33 de țări europene.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302