


Locația încă domnește în clasament, fiind factorul principal care determină alegerea unui hotel. Potrivit studiului, locația contează în general mai mult în rândul oaspeților de leisure. De asemenea, locația tinde să fie mai importantă pentru turiștii mai în vârstă (peste 50 de ani) cu un venit ridicat, care preferă să stea la un hotel de tip upper midscale sau upscale.
Prețul și experiența anterioră sunt următorii cei mai importanți factori în alegerea unui hotel. Interesant este faptul că importanța factorului „Experiența anterioară” a crescut în ultimii ani în clasament, în timp ce accentul pus pe locație și preț a rămas neschimbat. Potrivit studiului, oaspeții au devenit mai exigenți în ultimii ani datorită ofertei diverse de hoteluri existente pe piață.
La nivel global, experiența anterioară joacă un rol mult mai important în alegerea unui hotel decât recomandarea venită de la un prieten, reputația brandului, rolul promoțiilor, puterea programelor de loializare și decât impactul review-urilor online în procesul de alegere a unui hotel.
Hotelurile care mizează pe atitudinea ecologică nu au foarte mult de câștigat din punctul de vedere al noilor clienți. Potrivit studiului, faptul că un hotel este atent cu mediul se află pe ultimul loc în clasamentul factorilor care determină turiștii să aleagă un hotel.
Sursa: www.marketmetrix.com