Accor lansează brandul Handwritten Collection, conceput pentru hotelieri independenți

Accor lansează brandul Handwritten Collection, conceput pentru hotelieri independenți
person Horeca
access_time_filled

Accor a anunțat o completare nouă și interesantă a rețelei de branduri a Grupului: Handwritten Collection, un portofoliu global de hoteluri personalizate. Accor se află deja în discuții pentru deschiderea a peste 110 hoteluri Handwritten la nivel global, totalizând peste 11.500 de camere, și numără, până în prezent, 12 contracte semnate, dintre care cinci proprietăți urmează să debuteze pe parcursul primului trimestru al anului 2023.

Handwritten Collection este conceput cu gândul la nevoile proprietarilor de hoteluri independente. Cu o rată de conversie actuală de 80%, cea mai mare parte a proprietăților care se vor alătura Handwritten Collection vor fi proiecte de conversie mai degrabă decât construcții noi, ceea ce implică un proces de tranziție și de consolidare mai simplu și un model de creștere și dezvoltare mai sustenabil. Standardele brandului sunt concepute pentru a fi flexibile, ușoare și ușor de atins. În plus, Handwritten Collection oferă un ROI direct și oportunitatea ca proprietarii să maximizeze veniturile cu acces imediat la puterea și amploarea platformelor de vânzări, distribuție și fidelizare ale Accor, beneficiind în același timp de capacitățile de mediu, sociale și de guvernanță (ESG) ale Grupului.

În 2022, Accor a semnat în medie la nivel global mai mult de un hotel pe zi și a deschis aproape un hotel pe zi. Ne propunem să continuăm această creștere prin anticiparea nevoilor oaspeților noștri și alinierea la criteriile de investiții ale partenerilor și proprietarilor noștri. Hotelurile independente caută din ce în ce mai mult să beneficieze de forța platformei puternice de vânzări, distribuție și fidelizare a Accor pentru a-și crește veniturile și a-i ajuta să își optimizeze costurile, păstrându-și în același timp personalitatea proprie și oferind un produs, servicii și experiențe de înaltă calitate. Handwritten Collection le oferă o soluție ideală, oferind opțiunea unui contract de franciză și un nivel de investiție flexibil și eficient din punct de vedere al costurilor. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm în colaborare cu proprietarii și partenerii și să primim alte hoteluri din întreaga lume în această colecție excepțională. Cu peste 110 proprietăți și 11.500 de camere în negocieri pentru a deveni parte a Handwritten Collection, inclusiv 12 hoteluri semnate deja, ne propunem să avem peste 250 de proprietăți până în 2030„, a declarat Camil Yazbeck, Global Chief Development Officer, Premium, Midscale, Economy, Accor.

Printre proprietățile Handwritten Collection care se vor deschide în următoarele câteva luni se numără:
*Hotel Shanghai Sheshan Oriental, Handwritten Collection din Shanghai, China;
*Le Saint Gervais Hotel & Spa, Handwritten Collection din Saint Gervais, Franța;
*Wonil Hotel Perth, Handwritten Collection din Perth, Australia;
*Hotel Morris, Handwritten Collection din Sydney, Australia;
*Le Splendid Hotel Lac d’Annecy, Handwritten Collection din Annecy, Franța.

Alte proprietăți se vor deschide în restul anului și ulterior, inclusiv Hotel Les Capitouls Toulouse Centre, Franța; Oru Hub Hotel, Handwritten Collection din Tallinn, Estonia; Square Lodge Hotel La Roche sur Yon, Handwritten Collection din La Roche-sur-Yon, Franța; Sunrise Premium Resort, Handwritten Collection din Hoi An, Vietnam; Paris Montmartre Sacré Coeur*, Handwritten Collection din Paris, Franța, precum și proprietăți în București, România și Madrid, Spania. Se preconizează că portofoliul Handwritten Collection va ajunge la peste 250 de hoteluri până în 2030.

Obiectivul nostru, dincolo de oferirea unei experiențe cu adevărat autentice pentru oaspeți, este de a sprijini numărul tot mai mare de proprietari de hoteluri independente și de tip boutique care doresc să își sporească vizibilitatea globală, să se conecteze cu mai multe categorii de public și să își crească veniturile fără a-și pierde identitatea„, a spus Alex Schellenberger, Chief Marketing Officer, Premium, Midscale, Economy Brands, Accor.Hotelurile pe care le vom prezenta în Handwritten Collection sunt cele căutate de călătorii care apreciază experiențele de călătorie emoționante și o schimbare de la ospitalitatea tradițională, precum și de hotelierii care prețuiesc personalitatea unică a proprietăților lor, dorind în același timp să beneficieze de avantajele pe care le oferă un partener global de top.

Prin crearea Handwritten Collection, Accor își extinde oferta de hoteluri de categorie medie. Handwritten Collection va reuni hoteluri cu personalități individuale, ce reflectă în mod intim caracterul și căldura oamenilor care le iubesc și le îngrijesc. Asemenea unui bilet scris de mână, atingerile individuale ale fiecărei gazde vor fi întâlnite subtil în anumite momente pe parcursul călătoriei oaspeților.

O gazdă cu pasiune
Handwritten Collection oferă o varietate de hoteluri care sunt atât de distincte, încât este ca și cum fiecare hotelier local ar invita oaspeții în casele lor fermecătoare și elegante. Experiența oaspeților de la Handwritten Collection dă viață spiritului gazdei: gusturile, pasiunile și micile ciudățenii ale personalității lor. Fiecare hotelier local oferă o prezență fermecătoare care își țese caracterul și personalitatea în țesătura hotelului lor, implicându-i pe oaspeți cu înțelepciune locală și conversații încântătoare, aducând o energie personalizată experienței oaspeților.

Modul în care gazdele interacționează cu oaspeții este atent gândit și dă viață pasiunilor personale ale acestora”, a adăugat Caroline Bénard, Global SVP Economy & Midscale Brands, Accor. „Fie că este vorba de un cadru social sau de intimitatea camerei unui oaspete, vor exista momente de povestire și implicare care creează o conexiune autentică. Această relație între gazdă și oaspete contribuie la o experiență de ședere mai semnificativă și mai memorabilă.”

Accor
Accor este un grup hotelier ce cuprinde peste 5.300 de hoteluri și 10.000 de restaurante și baruri din 110 țări. Grupul are unul dintre cele mai diverse și integrate ecosisteme de ospitalitate din industrie, ce cuprinde branduri de lux și premium, soluții ce se adresează segmentelor midscale și economic, concepte de lifestyle unice, spații de divertisment și cluburi de noapte, restaurante și baruri, reședințe private, proprietăți ce oferă cazare pentru grupuri, servicii de concierge, spații de co-working și multe altele.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302