Glovo Academy ajunge la Iași: cursuri interactive de business și digitalizare pentru restaurantele locale și din Republica Moldova

Glovo Academy ajunge la Iași: cursuri interactive de business și digitalizare pentru restaurantele locale și din Republica Moldova
person Horeca
access_time_filled

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, organizează o nouă ediție Glovo Academy în luna mai la Iași, în colaborare cu Hospitality Culture Institute. Programul este construit ca un accelerator de informație destinat partenerilor din regiune și din Republica Moldova – IMM-uri din industria de HorReCa, cu scopul de a le oferi informații utile și sprijin în dezvoltarea durabilă a afacerilor lor.


Cea de-a șasea ediție se va desfășura între 19 – 20 mai 2025. Programul are scopul de a sprijini micile afaceri din domeniul restaurantelor în procesul de digitalizare, printr-o serie de soluții digitale și operaționale pentru propriile canale și magazine, mai exact instrumente dedicate care să-i ajute să-și dezvolte afacerile prin tehnici de marketing și publicitate.
Pe parcursul celor două zile, cursanții Glovo Academy vor avea acces la o serie de workshop-uri și cursuri special concepute pentru întreprinderile mici și mijlocii. Zeci de parteneri din regiune și din Republica Moldova sunt așteptați să ia parte la workshop-uri și sesiuni practice personalizate, ce vor fi susținute de specialiști cu experiență și care vor aborda subiecte precum: digitalizare, marketing, finanțe, eficientizarea operațiunilor, ingineria și construcția meniului sau resurse umane.
În plus, participanții vor avea oportunitatea de a face networking cu alți parteneri Glovo și profesioniști din domenii variate, schimbând idei și bune practici. La finalul programului, cursanții vor primi un certificat de absolvire, iar cele mai active și implicate cinci IMM-uri vor fi premiate cu bugete de promovare în aplicația Glovo.


92% dintre IMM-urile partenere Glovo declară că și-au crescut semnificativ vânzările de la începutul colaborării
Majoritatea partenerilor Glovo din România sunt afaceri mici și mijlocii, pentru care platforma a devenit o componentă esențială a activității. Mulți antreprenori o iau în calcul atunci când analizează imaginea de ansamblu a business-ului lor. Potrivit unui sondaj realizat de Glovo, în rândul a 200 de IMM-uri din domeniile HoReCa și retail care colaborează cu platforma, cei mai mulți respondenți au raportat beneficii concrete în urma parteneriatului. Printre alte avantaje menționate se numără creșterea numărului de clienți și accesul la instrumente digitale care contribuie la creșterea competitivității.


Glovo Academy a fost lansat în 2023 și s-a desfășurat pentru prima dată la Cluj-Napoca unde au participat parteneri locali și din regiunea Transilvaniei. Următoarele ediții au acoperit și alte orașe ale țării: în octombrie 2023, Glovo Academy a avut loc pentru partenerii din regiunea de Sud, în aprilie 2024 pentru cei din Brașov, în toamnă în București, iar la sfârșitul anului trecut, în noiembrie, la Timișoara.
Proiectul își propune să pună la dispoziția micilor afaceri în plină ascensiune resursele adecvate dezvoltării lor, pentru ca la finalul cursurilor acestea să-și consolideze poziția pe piață și să obțină un avantaj competitiv prin aplicarea strategiilor și a cunoștințelor acumulate.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302