Hotelul Radisson Blu Aurum din Brașov, review după primul an de funcționare

Hotelul Radisson Blu Aurum din Brașov, review după primul an de funcționare
person Horeca
access_time_filled

Hotelul Radisson Blu Aurum Brașov a avut în primul an de funcționare un grad de ocupare de 60%. 75% dintre oaspeții care s-au cazat în hotel au fost români, care au plătit în medie 600 lei pe o noapte de cazare și servicii de cinci stele în centrul Brașovului.

Amplasat în inima orașului, Radisson Blu Aurum Brașov s-a deschis în octombrie 2022, după o investiție de peste 17 milioane de euro, pe locul fostei clădiri Palatul Telefoanelor de pe Bd. Eroilor din Brașov. Vechea clădire, construită în anii 1930 și aflată într-un grad avansat de degradare a fost reabilitată și transformată într-o destinație atractivă, care integrează elemente vizuale și povești din istoria orașului într-un spațiu sofisticat, cu finisaje și servicii premium. Hotelul dispune de 110 camere elegante, un restaurant cu specific internațional, zonă de degustare care găzduiește un fragment vechi de peste 400 de ani din zidul vechii cetăți a Brașovului, executive lounge cu vedere panoramică, sală de conferințe cu capacitate de 150 de persoane și sky bar cu piscină, pentru relaxare și wellness.

3 turiști din 4 sunt români

În primul an de funcționare, hotelul a atras turiști din Statele Unite, Marea Britanie, Orientul Mijlociu sau Germania, dar și un număr mare de turiști români care vizitează Brașovul pentru afaceri sau în timpul liber.

Potrivit reprezentanților hotelului, ponderea turiștilor români a fost majoritară și s-a situat la aproximativ 75% din totalul turiștilor cazați. Pe următoarele locuri s-au aflat turiștii din țările vorbitoare de limba germană, respectiv Germania, Austria, Elveția, precum și cei din zona Benelux. Prețul mediu/ cameră plătit de turiști în primul an de funcționare se situează în jurul valorii de 600 lei.

În ceea ce privește segmentarea oaspeților, 20% dintre clienții care au trecut pragul hotelului în primul an de funcționare s-au cazat la Radisson Blu Aurum în scop „business”, în timp ce 80% au ales hotelul ca destinație de vacanță.

Deschiderea aeroportului din Brașov a schimbat dinamica fluxului de turiști. Ponderea turiștilor străini, în special a celor vorbitori de limba germană a crescut, iar această dinamică se află pe un trend ascendent”, completează Anca Cristea, Director General Radisson Blu Aurum Brașov.

Radisson Blu este un brand hotelier de lux care oferă servicii personalizate în destinații din întreaga lume.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302