Taco Bell lansează un program de loializare

Taco Bell lansează un program de loializare
person Horeca
access_time_filled

Taco Bell, brandul de QSR operat în sistem de franciză de Sphera Franchise Group, mizează pe o strategie de digitalizare și inovație la nivel local, concentrându-se pe soluții și platforme menite să vină în întâmpinarea nevoilor consumatorilor.


Odată cu lansarea aplicației de mobil Taco Bell România, disponibilă atât pentru iOS, cât și Android, compania lansează și Taco Bell Rewards, programul de loializare destinat clienților săi, bazat pe acumularea graduală de puncte: la fiecare 5 lei cheltuiți, consumatorul acumulează 10 puncte. Pe măsură ce sunt acumulate puncte din tranzacții, pot fi accesate recompense: produse în schimbul punctelor (Nachos, Izzy Cheezy, Griller Beefy, Crunchwrap Supreme sau Cheesy Bacon Fries Burrito), dar și oferte speciale, disponibile exclusiv în cadrul programului de loializare, cu reduceri de 50% la meniuri și box-uri cunoscute (Big Bell Box, Meniu Cheesy Bacon fries Burrito, Duo Box sau Meniu Crunchwrap Supreme).
Punctele rezultate în urma tranzacțiilor pot fi acumultate indiferent de modalitatea de comandă și de canalul folosit: direct în restaurant, prin intermediul kiosk-urilor, serviciul Comandă&Ridică sau comenzi plasate prin agregatorii parteneri.
Integrarea celor două platforme, Comandă&Ridică și Taco Bell Rewards, le permite utilizatorilor să acceseze atât website-ul, cât și aplicația de mobil folosind aceleași date de cont, statusul tranzacțiilor și al punctelor obținute putând fi consultat în istoricul contului de utilizator.
Brandul îi recompensează și pe utilizatorii care își invită prietenii să descarce aplicația Taco Bell România și să își creeze un cont pe baza codului unic de invitație, generat din secțiunea “Invită prieteni”. Cei care se alătură invitației primesc 50 de puncte în cadrul aplicației, la fel ca prietenii din partea cărora au primit-o.


Despre Sphera Franchise Group S.A.
Sphera Franchise Group S.A., grup din industria de food service din România, deţine companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302