Trenduri de travel și turism discutate la conferința ITB Berlin 2022

Trenduri de travel și turism discutate la conferința ITB Berlin 2022
person Horeca
access_time_filled

Conferința ITB de la Berlin s-a desfășurat virtual anul acesta, între 8 și 10 martie. Experți și reprezentanți ai industriei de travel și turism din întreaga lume s-au întâlnit online pentru a explora și discuta soluții digitale, rezistente și responsabile pentru industria turismului global. Mai jos câteva dintre subiectele abordate.

Universul virtual
Metaverse, universul virtual pe care Meta, compania din spatele Facebook, îl construiește, ar putea reprezenta un beneficiu și pentru industria de turism. Călătorii ar putea să-și adune informații despre destinația pe care doresc să o viziteze într-un spațiu animat 3D / digitalizat, înainte de a face rezervările.
De asemenea, rezervările și plățile se vor putea face în același spațiu.

Airbnb observă o tendință pentru vacanțe prelungite
Crearea unei comunități puternice și consolidarea mărcii sunt două puncte pe care a pariat Airbnb în perioada pandemică, realizând astfel vânzări mai mari decât înainte de Covid 19. Unul dintre principalele puncte forte ale platformei este capacitatea de a se adapta bine la noile tendințe. Această adaptabilitate îi permite companiei să ofere cazare gratuită, pe termen scurt, pentru maxim 100.000 de refugiați ucraineni, după cum a raportat compania într-un interviu.
Una dintre principalele tendințe observate de Airbnb este preferința călătorilor pentru sejururi mai lungi. Factorul principal al acestei tendințe este flexibilitatea pe care o au oamenii la locul de muncă. Tendința majoră către șederi mai lungi este evidentă însă nu numai în cazul nomazilor digitali, ci și în rândul familiilor.

Nevoia clienților de flexibilitate și securitate
Pandemia recentă a determinat furnizorii și clienții să se îndrepte către plăți online. Aceasta este una dintre principalele constatări ale companiei Travel Compass 2022, prezentă la ITB Berlin. Alte efecte binecunoscute ale pandemiei, discutate în cadrul conferinței, au fost termenele de rezervare mai scurte, dorința de flexibilitate sporită și dorința de a cheltui mai mult pentru călătorii.

Zoom-ul nu poate înlocui o călătorie de afaceri
Întâlnirile pe Zoom nu pot înlocui călătoriile de afaceri, pentru că într-o sesiune Zoom nu se poate construi încredere între partenerii de discuție. Cu privire la acest aspect, a existat un acord general al dezbaterii privind viitorul călătoriilor de afaceri. Cu toate acestea, este posibil ca lumea afacerilor să se schimbe, nu numai din cauza pandemiei, ci și ca urmare a apariției noilor tehnologii și a discuțiilor privind sustenabilitatea.

Diversitatea lucrătorilor din turism ca și scop
Lumea este diversă și cu multe fațete, ceea ce este benefic pentru turism. Călătorii doresc să exploreze fiecare colț și aspect al planetei, iar companiile de turism au produse corespunzătoare în acest sens. Dar, în ceea ce privește diversitatea lucrătorilor din industrie, fețele albe, europene (în special bărbați), domină încă sălile de consiliu și dictează deciziile de angajare. Acest lucru va fi în curând în curs de schimbare – membrii panelului care discutau despre diversitate, echitate și incluziune erau conștienți de acest fapt.

Realitatea virtuală ca experiență de călătorie suplimentară
Posibilitatea de a călătorii într-un spațiu și timp diferit, poate fi concretizată cu ajutorul soluțiilor digitale, bazate pe tehnologie, care pot asigura o experiență de călătorie incitantă, durabilă și fără bariere. O prezentare convingătoare în acest sens a fost făcută de reprezentanții XPRO Berlin și Realitatea Virtuală Berlin Brandenburg (VRBB).

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302