Academia de Gastronomie METRO – Arta preparării somonului

Academia de Gastronomie METRO – Arta preparării somonului
person Horeca
access_time_filled

Logo Academia de GastronomieMETRO România, liderul cash&carry de pe piața locală și Marine Harvest Norvegia, cel mai mare producător din lume de somon de Atlantic, au organizat, în premieră pentru România, “Competiția culinară pentru cei care apreciază Somonul”. Diversitatea pe care o poate oferi somonul în preparatele culinare, precum și disponibilitatea sa în oferta METRO în cele mai diverse forme cerute de clienții HoReCa, au fost principalele motive care au susținut demersul celor două companii.  

somon1  somon2 

Gazda concursului a fost Academia de Gastronomie METRO, o inițiativă a companiei METRO România, destinată exclusiv pregătirii și dezvoltării afacerilor din domeniul HoReCa. Cu  această ocazie, METRO România și-a prezentat și o parte din planurile de viitor privind Academia de Gastronomie.

Invitații au putut afla mai multe despre cursurile specializate ale Academiei de Gastronomie adresate pregătirii preparatelor din pește și fructe de mare, dar și despre cele mai noi articole introduse în sortimentele de pește, fructe de mare și legume-fructe, disponibile în oferta magazinelor METRO Cash & Carry România. Toate acestea completează lista celor 100 de tipuri de cursuri deja prezente în programul Academiei de Gastronomie, predate în ultimii șapte ani unui număr de aproximativ 7.500 cursanți din domeniul HoReCa.

juriumetro

La concursul devenit deja o tradiție în Europa pentru partenerii norvegieni de la Marine Harvest, bucătarii prezenți și-au demonstrat abilitățile în cadrul a două probe: filetare somon calibru 4-5 și trim D și prepararea acestuia în 5 porții identice, totul pe durata a două ore. Criteriile urmărite de juriul format din Silvia Ailincăi, Executive Chef Academia de Gastronomie METRO, Marian Iamandi, Manager HoReCa METRO Cash & Carry România, și Robert Griga, Managing Director Marine Harvest CEE, au fost îndemânarea și precizia filetării, inovație și tehnici noi de gătit, gust și aspect, prezentare și asociere cu garniturile alese, precum și respectarea normelor de igienă și calitate.

Câștigători au fost declarați Gabriel Vintilă, restaurant Kanpai București, cu preparatul “somon la abur cu garnitură Daikon” și Mihai Lungu, restaurant Colonadelor Constanța cu preparatele “somon în crustă de fulgi de migdale cu noodles asiatici din orez” și „tartar din somon cu avocado”. Juriul a apreciat calitatea filetării, modul în care au fost îmbinate ingredientele folosite, precum și inventivitatea bucătarilor.

METRO România și Marine Harvest Norvegia le-au oferit celor doi câștigători diploma de recunoaștere a expertizei gradului de filetare pentru somon și o excursie în Norvegia care include și o vizită la fermele de somon Marine Harvest.

castigatoriconcursmetrosomon

METRO România va continua să dezvolte astfel de inițiative alături de partenerii săi, astfel încât să contribuie la dezvoltarea afacerilor din domeniu, prin expertiza oferită și prin programele de pregătire și formare continuă disponibile în cadrul Academiei de Gastronomie METRO.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302