100 de proprietari de pensiuni pleacă la schimb de experienţă în Spania

100 de proprietari de pensiuni pleacă la schimb de experienţă în Spania
person Horeca
access_time_filled

50 de întreprinzători în turism și manageri de pensiuni din România au fost selectați până în prezent pentru a participa la un schimb de experiență în Spania, în perioada septembrie – octombrie 2012, organizat în cadrul proiectului „Întreprinzători în turism – Pensiuni în România”. Cei care implementează proiectul au decis să prelungească înscrierea până pe 30 iulie pentru a atinge numărul de 100 de participanți, asumat prin acest proiect.

„Până la termenul limită de 15 iulie 2012, un număr de 50 de beneficiari ai proiectului, întreprinzători în turism și manageri de pensiuni, au îndeplinit toate criteriile de eligibilitate și sunt selectați pentru participarea la schimbul de experiență în Spania. Menționăm că fiecare afacere turistică va fi reprezentată de un singur beneficiar. Pentru a se atinge numărul de 100 participanți selectați, asumat prin proiect, Comisia de selecție acordă celorlalți beneficiari înscriși, dar și celor care mai doresc să aplice pentru schimbul de experiență în Spania, un termen de 7 zile, până la 30 iulie ora 10.00, pentru a se conforma condițiilor de eligibilitate solicitate”, se arată pe site-ul proiectului.

schimbpensiuni

Lista celor 50 de întreprinzători în turism și manageri de pensiuni selectați până în prezent pentru a participa la schimbul de experiență din Spania o puteți găsi aici.
Schimbul de experiență se va concretiza în perioada septembrie – octombrie 2012 prin vizitarea unor afaceri turistice de succes din Spania și prin accesul la bune practici europene.
Proiectul „Întreprinzători în turism – pensiuni în România” (ITPR) este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, „Investește în oameni!” și este implementat de Fundația Naționala a Tinerilor Manageri, în parteneriat cu organizațiile Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores de Almeria – ASAJA (www.asajaalmeria.es) și Asociația Naționala de Turism Rural Ecologic și Cultural – ANTREC.
Proiectul are ca scop dezvoltarea unei comunități de antreprenori în turism și manageri de pensiuni, care să beneficieze de instruire, informare și consultanță pentru a-și dezvolta afacerile. Durata de implementare a proiectului este de 2 ani, în perioada februarie 2011 – ianuarie 2013.
Criteriile de eligibilitate pentru schimbul de experiență din Spania, care trebuie îndeplinite concomitent, sunt:

experience

•    Beneficiar cu statutul de întreprinzător în turism sau manager de pensiune
•    Participant la Programul e-Learning de educație antreprenorială ITPR
•  Unitatea de primire turistică sau afacerea reprezentată să fie înscrisă pe portalul www.cazarelapensiune.ro cu datele complete, actualizate (descriere, tarife, oferte, fotografii exterior și interior, coordonate gps etc.)
•     Predare Proiect aplicativ e-Learning până la 30 iulie 2012, ora 10.00
•    Parcurgere cursuri în format online și promovare pachete Testare 1-2 până la 30 iulie 2012, ora 10.00
•    Beneficiar consultanță ITPR
•    Documente justificative complete conform cerințelor POSDRU (copie CI, copie act studii, dovada statut piața muncii semnat și ștampilat, formular înregistrare proiect semnat în original și alte documente justificative aferente afacerii, solicitate de către Consultantul Regional).
•    Completare online până la 30 iulie 2012, ora 10.00, a Chestionarului de aplicare (exclusiv pentru cei care nu au aplicat la prima sesiune), disponibil aici.

Pentru orice alte întrebări, cei interesați pot trimite un email la adresa: turism@fntm.ro.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302