ANAT ia atitudine impotriva infractorilor din turism

ANAT ia atitudine impotriva infractorilor din turism
person Horeca
access_time_filled

ANAT ia atitudine impotriva infractorilor din turism

Asociatia Nationala a Agentiilor din Turism (ANAT) a demarat in forta o campanie pentru eliminarea infractorilor care, prin activitatea lor, afecteaza imaginea agentiilor de turism care ofera servicii de consultanta de calatorie certe si garantate. Acest lucru vine ca urmare a evenimentelor prezentate in mass-media potrivit carora proprietara unei agentii de turism a inselat peste 400 de persoane prin vanzarea de servicii inexistente de cazare si transport aerian, prin intermediul agentiilor Classic Travel&Tours si Brianna World Holidays. ANAT precizeaza intr-un comunicat de presa ca aceste agentii nu au fost si nu sunt agentii membre ANAT.

catuse si bani

“in decembrie, ANAT a primit zeci de plangeri din partea mai multor turisti pagubiti de agentia Briana Holidays, prin vanzarea unor bilete de avion false. Desi agentia Brianna Holidays nu a fost si nu este membrul asociatiei noastre, ANAT a demarat  imediat o  actiune in care a atras Departamentul de Control al MDRT, Politia Bucuresti, precum si agentiile ANAT pagubite de aceasta agentie. Cu cateva zile in urma, inspectorii IGP ne-au confirmat ca acest caz este finalizat prin arestarea proprietarului acestei agentii, acesta fiind primul caz solutionat cu sprijinul si prin campania organizata direct de catre ANAT”, se arata in comunicatul de presa.

baneragentii

ANAT isi va continua campania de eliminare din piata a infractorilor care, prin activitatea lor, afecteaza imaginea agentiilor de turism care ofera servicii de consultanta de calatorie certe si garantate. ANAT si Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului lucreaza in prezent la modificarea reglementarilor in acest sens, prin introducerea avizului ANAT la acordarea licentelor pentru desfasurarea activitatii de turism, ca garantie a profesionalismului si seriozitatii si pentru a elimina riscurile de fraude in acest domeniu.

ANAT atrage atentia turistilor romani sa nu achizitioneze oferte de tip „chilipir“ de la firme fantoma, deoarece asemenea oferte nu au un suport real pe piata turistica. De asemenea, recomanda turistilor sa se asigure prin incheierea contractului de prestari servicii cu agentia de turism de la care achizitioneaza servicii turistice si sa verifice existenta politei de asigurare a acesteia, conform legislatiei in vigoare.

in privinta rezervarilor pe site-uri de rezervari online, Asociatia Nationala a Agentiilor din Turism recomanda turistilor romani sa verifice ca pe site sa se regaseasca datele de identificare ale societatii comerciale, numarul licentei de turism emise de MDRT si data expirarii acesteia.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302