Asia este noua destinatie turistica de lux

Asia este noua destinatie turistica de lux
person Horeca
access_time_filled

Asia este noua destinatie turistica de lux

bhutan-asia-travel
Continentul asiatic se transforma in destinatia de lux preferata de turisti si asta pentru ca a crescut increderea consumatorilor si puterea de cumparare, iar grupurile de elita din Asia cunosc o crestere considerabila. Aceasta situatie a rezultat dintr-un studiu lansat de ALTM(Asia Luxury Travel Market) in cadrul forumului pentru turism de la Shanghai. Bazandu-se pe informatii din toate regiunile internationale care ofera turism de lux si o baza de date de furnizori de servicii, studiul a cautat sa lamureasca in ce fel industria ospitalitatii s-a schimbat in perioada crizei economice si cum hotelierii au revenit pe val in ultimele luni. Studiul a indicat destinatiile preferate de consumatori, frecventa calatoriilor, cheltuielile anuale, local versus international si relatia cumparator-furnizor. Rezultatele studiului au aratat faptul ca cea mai mare parte a industriei calatoriilor de lux din regiunea asiatica a cunoscut o crestere a afacerilor in 2010 si toti cei care activeaza in zona luxului se asteapta la o crestere semnificativa a pietei turismului in Asia. Consumatorii pachetelor tursitice de lux si agentiile de turism au constatat o imbunatatire a cifrei de afaceri in acest an, 94% din acestia considerand ca in regiunea Asia Pacific, in special China, Tahilanda, Singapore, Hong Kong si Australia se vor inregistra cresteri in ceea ce priveste calatoriile de lux. Astfel, 60% dintre operatorii din turism se asteapta la cresterea numarului rezervarilor pachetelor de lux in acest an iar 88% cred ca piata calatoriilor de lux din Asia Pacific va creste semnificativ in urmatoarele 12 luni. Unele dintre cele mai importante rezultate ale studiului sunt:
  • 60% din operatorii localurilor de lux si-au marit sau si-au schimbat ofertele de servicii de anul trecut, 70% din operatori vor reinvesti in produsul lor in 2010
  • 93% din agentiile de turism preconizeaza o crestere a cifrei de afaceri in 2010 pentru urmatoarele piete: Asia, Europa Occidentala, Hong Kong si Noua Zeelanda, 71% dintre agentii au sesizat o revenire a afacerii lor in ultimele luni.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302