Mara Mura

Mara Mura
person Horeca
access_time_filled

Cum a luat naștere cofetăria Mara Mura și care e conceptul ei?

Conceptul Mara Mura a prins formă la începutul anului 2015 din dorința de a oferi celor ce iubesc dulciurile o alternativă delicioasă, dar în același timp naturală, la ceea se găsește momentan pe această piață; iar aici ne referim la deserturi proaspete, fără conservanți, servite într-o locație de basm menită să ofere experiențe memorabile clienților. Inițiativa acestui concept aparține Cristinei Voicu, un cofetar iscusit și cu o experiență vastă de peste 10 ani în realizarea dulciurilor de calitate.

Misiunea brand-ului Mara Mura este de a educa și îndruma consumatorul către un stil de viață sănătos prin promovarea unor produse realizate exclusiv cu ingrediente naturale, lipsite de conservanți sau alte substanțe asemănătoare ce pot avea efecte dăunătoare asupra organismului.

Mara Mura a fost deschisă oficial în luna octombrie a anului 2015.

maramura

Ce criterii ați avut în vedere în alegerea locației?

Luând în considerare conceptul, precum și veleitățile artistice și culturale ale dezvoltatorului, locația nu putea fi aleasă la întâmplare. în căutarea locației am avut în vedere mai multe aspecte importante pentru viitorul brandului, cum ar fi poziționarea într-o zonă centrală cu încărcătură istorică și cu un vad cât mai variat, proximitatea față de obiective culturale reprezentative ale capitalei și lipsa competitorilor direcți în apropiere. Benjamin Franklin numărul 5 a fost și este cu siguranță o alegere înțeleaptă și de succes.

în ce constă meniul și care sunt cele mai solicitate produse?

în alcătuirea meniului am încercat să ținem cont de misiunea și valorile brand-ului, de publicul căruia ne adresăm, dar și să oferim o varietate de produse care să satisfacă până și cel mai pretențios client. Toate dulciurile realizate de noi sunt foarte apreciate de către clienți, dar cele mai frecvent comandate sunt torturile („naked cakes”), choux-urile și macarons.

Ce soluții oferiți pe zona de evenimente?

Pentru evenimente soluțiile noastre sunt complexe și personalizate în functie de client și de evenimentul în sine, dar putem spune că succesul cel mai clar îl are „candybar-ul”; acest lucru se datorează în special design-ului mereu proaspăt și inovativ, varietății produselor și impactului vizual asupra celor prezenți la eveniment.

Ce factori contribuie la succesul unei cofetării pe piață?

Considerăm că un brand care dorește să se impună pe piața dulciurilor din România trebuie să se respecte în primul rând pe sine (valori și principii), iar apoi să respecte cosumatorul căruia i se adresează, prin alegerea atentă a produselor, ingredientelor, locației, design-ului și a tuturor detaliilor ce țin de interacțiunea cu publicul țintă. Un alt factor extrem de important este supervizarea continuă a feedback-ului clienților, pentru că ei sunt cei care determină succesul unui brand. Alți factori la fel de determinanți sunt trasarea coerentă a business plan-ului, crearea unor strategii de marketing imbatabile, alegerea echipei cu care se pleacă la drum, engagement-ul brandului față de clienți și propriul staff. Dar dacă ar fi să punem ceva pe primul loc acest lucru ar fi pasiunea, ea fiind cea care reușește să aducă în cel mai scurt timp realizări inimaginabile.

Ce obiective aveți?

Pe termen scurt vă putem spune că avem în plan deschiderea unui magazin online și creșterea vizibilității brand-ului prin mijloace specifice. Pe termen mediu și lung există planuri concrete și bine trasate, din care în acest moment putem dezvălui doar unul: acela de a deveni lider de piață pe acest segment.

Diana SBâRCEA

prajituramaramuraTRUFE DE COCOS CU MORCOV

Ingrediente:
• cocos răzuit – 0,250Kg
• pastă de vanilie – 0,010Kg
• zeamă de lămâie – 0,020 L
• morcov ras – 0,460Kg
• zahăr brut – 0,400Kg

Mod de preparare:
Morcovul se rade fin, pe partea mică a răzătoarei, apoi se adaugă zahărul si se lasă la foc mic până se înmoaie morcovul. Se lasă la răcit, iar apoi se adaugă zeama de lămâie, pasta de vanilie și nuca de cocos. Din masa rezultată se formează biluțe de dimensiunea unei nuci, care se tăvălesc apoi prin nucă de cocos.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302