MDRT apelează la servicii de consultanţă pentru brandul turistic

MDRT apelează la servicii de consultanţă pentru brandul turistic
person Horeca
access_time_filled

Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului va implementa proiectul de promovare a brandului turistic al Romaniei cu asistență de specialitate din partea SC EMC SOUTH CENTRAL EUROPE SRL – The Network, companie de consultanță în management și planificare strategică de business. Echipa implicată în proiect este formată din profesioniști cu experiență de peste 15 ani în marketing, în companii precum Pepsi, Beiersdorf, General Electric, L’Oreal.

brand-consultancy-service
Serviciile de consultanță în managementul proiectului reprezintă cheltuieli eligibile din fondurile europene alocate României în cadrul operațiunii de creare a unei imagini pozitive a României ca destinație turistică prin definirea și promovarea brandului turistic național. Operațiunea se derulează prin Programul Operațional Regional 2007-2013, Axa 5, Domeniul Major de Intervenție 5.3 „Promovarea potențialului turistic și crearea infrastructurii necesare, în scopul creșterii atractivității României ca destinație turistică”.
brand-romani2Compania va asigura, în următorii trei ani, consultanță pentru MDRT privind coordonarea activităților de promovare a brandului turistic al României, începând cu elaborarea, implementarea și verificarea execuției planurilor anuale de marketing turistic, împreună cu terți parteneri (agenții de publicitate/relații publice/media), în concordanță cu Planul de marketing turistic al României 2011-2015. Totodată, compania va asista MDRT în realizarea unui proces eficient de control al bugetului anual de marketing, precum și în toate procesele activității de promovare: creație, producție, planificare și cumpărare media, relații publice, comunicare on-line, cercetare și monitorizare. De asemenea, compania va fi implicată în toate etapele acestor procese, de la elaborarea caietelor de sarcini pentru achizițiile necesare, la evaluarea și selectarea prestatorilor precum și managementul relației cu operatorii economici selectați.
Valoarea contractului pe întreaga perioadă de trei ani este de 3.256.218 lei fără TVA.
Echipa de proiect a companiei este formată din patru consultanți seniori și un manager de proiect, și va lucra în strânsă legătură cu responsabilii de proiect din Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului. Membrii echipei sunt specialiști și practicieni cu experiență vastă în companii multinaționale și românești, în domenii precum planificare strategică, management și marketing.

brand-romani1
SC EMC SOUTH CENTRAL EUROPE SRL – The Network a fost  selectată în urma unei licitații organizate de MDRT. Criteriul de atribuire a fost prețul cel mai scăzut, aplicabil după selectarea candidaților calificați, în baza evaluării capacității tehnico-profesionale a ofertanților. Etapa de evaluare a presupus ca membrii echipei să facă dovada că dețin experiență similară în derularea a cel puțin unui proiect cu valoare de cel puțin 10 mil. euro, fiind punctate, totodată, o serie de criterii precum: numărul de proiecte de marketing în care membrii echipei au experiență, vechimea în activitatea de marketing, experiența în corporații multinaționale, vechimea în poziția de director de marketing precum și numărul de branduri lansate (în cazul managerului de proiect).

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302