Preturile camerelor de hotel au crescut in trimestrul trei al 2010

Preturile camerelor de hotel au crescut in trimestrul trei al 2010
person Horeca
access_time_filled

Preturile camerelor de hotel au crescut in trimestrul trei al 2010

Chiar daca preturile camerelor de hotel s-au stabilizat in prima jumatate a acestui an, la nivel global, dupa sapte trimestre consecutive de scaderi, acestea s-au aflat la nivelul celor de acum sase ani.

hotel-kapstadt-hotels-3g

Pretul mediu al unei camere de hotel, in intreaga lume, a crescut cu 1% in trimestrul trei al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, potrivit Hotel Price Index al site-ului Hotels.com. in ciuda stabilizarii preturilor, la sfarsitul lunii septembrie 2010 pretul mediu pe camera a ramas mai scazut decat cel din 2004, an in care indexul a fost creat si stabilit la o scara de 100. Chiar daca preturile s-au stabilizat in trimestrele doi si trei, indexul in 2010 a ramas la 99 raportat la intreaga lume. in trimestrul doi pretul mediu al camerelor a crescut cu 2%, aceasta reprezentand prima crestere de la sfarsitul anului 2007.

hotel-puerto-rico-hotels-promotion-2010

Nigel Pocklington, vicepresedinte al Global Marketing and Strategy la hotels.com a spus ca“2010 a avut cateva semne de revenire in piata hoteliera in particular, prin revenirea sectorului calatoriilor de afaceri”.

Pretul mediu al camerelor de hotel a stagnat pe tot parcursul anului in Asia si a crescut cu doar un procent in Europa. Americile au dat semne mai bune de Ãimbunatatire inregistrand o crestere de 4% in Caraibe si America de Nord si de 6% in America Latina.

Chiar daca preturile in Asia s-au stabilizat in decursul anului 2010, pretul mediu al unei camere a fost cu 15% mai mare in trimestrul trei al acestui an fata de anul in care a fost stabilit Hotel Price Index. Comparativ cu 2004 si in America Latina pretul unei camere de hotel a fost cu 10% mai mare.

hotel-online_screensaver_desktop_screen_savers

Hotel Price Index masoara media bazandu-se pe numarul de camere vandute in fiecare piata in care opereaza Hotels.com. Scara internationala de masura in termini de consumatori si destinatii face HPI unul dintre cele mai compresive indexuri disponibile, pentru ca incorporeaza atat lanturile hoteliere si hotelurile independente, cat si serviciile de catering proprii si proprietatile bed and breakfast.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302