recolampGestionarea sustenabilă a deșeurilor ar trebui să fie o prioritate pentru orice companie din industria HoReCa și pentru orice companie sau persoană fizică, în general. În această arie, colectarea selectivă a deșeurilor provenite din echipamente de iluminat reprezintă o obligație legală, dar, în realitate, multe astfel de deșeuri ajung la groapa de gunoi, devenind periculoase...

Citeste mai mult ...

logonounordicLa fel ca în viața unui om și în viața unei companii vine un moment în care se impune o schimbare, un “refresh”. După 26 de ani de activitate intensă pe piața românească, NORDIC a decis că a venit momentul pentru un “refresh” și a demarat în luna februarie a acestui an un amplu proces de rebranding, prin care și-a propus “să sublinieze deschiderea către modern...

Citeste mai mult ...

faliment60% dintre restaurantele, barurile și cafenelele din România dau faliment în primele 9 luni de la deschidere, iar 80% în primii 5 ani de funcționare, potrivit Organizației Patronale a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), care trage un semnal de alarmă cu privire la situația actuală din industria HORECA autohtonă.

Citeste mai mult ...

conferintaetravel2017eTravel Conference, cel mai mare eveniment din România dedicat industriei turismului și modalităților de promovare a acesteia în mediul online, va reuni la cea de-a VI-a ediție, care va avea loc pe 26 octombrie 2017, un număr mare de specialiști internaționali și locali. Ediția din acest an va avea loc la hotelul Ramada Parc din capitală.

Citeste mai mult ...

competititvitatedestinatiituristiceCe ne ţine treji pe noi toţi, cei din turism şi ospitalitate? “Un grad de ocupare mai ridicat şi un tarif mai bun”, acestea sunt cele două lucruri care îi preocupă pe toţi proprietarii şi investitorii - mari, medii şi mici - din turism. Ambele sunt, însă, dependente de competitivitate, atât de cea a unităţii de cazare respective, cât şi de competitivitatea destinaţiei turistice în ansamblul ei.

Citeste mai mult ...

takeawayUn brand puternic este acela care reușește să se diferențieze pe piață, care își atrage clienții printr-un concept unic. Strategiile de diferențiere în HoReCa sunt diverse și pornesc de la construirea unui concept puternic, ancorat în ceea ce știe și promite să livreze brandul, cu scopul de a seduce, convinge și loializa clientii pe care îi vizează. Brandurile de HoReCa ale secolului...

Citeste mai mult ...

motivareangajatiAngajații implicați și motivați sunt visul oricărui manager și un deziderat din în ce mai mai greu de atins în industria ospitalității de la noi, unde salariile mici, tensiunea constantă inerentă acestui domeniu de activitate, dar mai ales mentalitatea multor manageri și lipsa strategiilor de motivare îi determină pe mulți angajați fie să migreze în străinătate...

Citeste mai mult ...

cresterehorecalitoralAfacerile din turismul de pe litoral, de la hoteluri la restaurante şi baruri, vor depăşi în acest an nivelul de 1,5 miliarde de lei, cifră aproape dublă faţă de acum cinci ani. Şi numărul firmelor din HORECA va atinge un record, dovadă interesul major pentru investiţii în acest domeniu. Potrivit unui studiu privind afacerile din sectorul HORECA, realizat de KeysFin...

Citeste mai mult ...
Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok