Excelența în HoReCa, premiată din nou la Romanian Hospitality Awards. Află câștigătorii de anul acesta

rayiuniusRomanian Hospitality Awards, un proiect de recunoaștere și premiere a excelenței din industria HoReCa marca Hospitality Culture Institute, și-a desemnat câștigătorii celei de-a doua ediții. 14 premii au fost acordate în cadrul Galei Romanian Hospitality Awards 2019, printre cele 14 categorii de jurizare numărându-se premiul pentru cel mai bun restaurant, cafenea sau hotel, premiul pentru cel mai reușit festival din țară, furnizorul anului, cel mai bun antreprenor, bucătar sau brand de livrare de mâncare.

Dacă anul trecut Premiul de Excelență al Institutului a fost oferit lui Dragoș Anastasiu pentru întreaga activitate în turism și ospitalitate, distincția din acest an a fost acordată lui Gabriel Constantin. El este românul care, de 2 ani, se află la conducerea Hotelului Trump din Chicago. Printr-o transmisiune live din SUA, acesta a spus că îi este dor de țară și este onorat de premiul primit. „Toată familia și prietenii sunt în țară și mi-e dor mereu de România. Mi-e dor de mâncarea românească și de tradițiile din România. Atât de dor încât am învățat bucătarul de aici să facă mâncarea noastră.”

Iată care au fost cele 14 categorii și premianții.

Seara a debutat cu o premieră. La categoria „Cea mai bună deschidere” au fost desemnați 2 câștigători, întrucât în urma voturilor s-a obținut egalitate. Astfel:

Bistro Ateneu

„A fost un an extraordinar pentru mine, ca bucatăr Chef și coordonator. Am pornit de la o ambiție mică, ce a devenit mare și apreciată. A fost o muncă a unei echipe devotate, ceea ce este foarte important. Sper să vină lucruri și mai mari pentru oamenii devotați”, a spus Alexandru Dumitru, Executive Chef

Biutiful Downtown 

Plini de emoții, reprezentanții au avut un mesaj scurt: ”Mulțumim celor care ne-au votat!”

La categoria „Cel mai bun festival”, câștigătorul a fost Untold.

„Pentru noi, cei care contribuim la această industrie, este o răspundere mare pentru că, de cele mai multe ori, trebuie să reușim să convingem că suntem ospitalieri în 3 sau 4 zile. Din acest motiv acest premiu trebuie să meargă către cei aproximativ 9.000  de oameni care sunt implicați. Acest premiu merge către întreaga echipă a festivalului și către Cluj.”

Premiul pentru „Cel mai bun Delivery App” a fost acordat Glovo.

„Mulțumim echipei și partenerilor noștri. Fără ei nu puteam face toate aceste lucruri într-un timp atât de scurt: 1 an și jumătate.”

„Cel mai bun furnizor" a fost desemnat Metro

„E o onoare să câștigăm al doilea an acest premiu. Acest premiu este pentru dumneavoastră, întrucât noi nu lucrăm pentru Metro, ci pentru voi. Felicitări întregii industrii HoReCa.”

„Cel mai bun Chef” a fost desemnat anul acesta Joseph Hadad.

„Să fii pe locul 1 e puțin mai periculos, pentru că după el nu avem unde să creștem. M-am gândit cu echipa mea că poate ieșim pe locul 3 sau 2, ca să ne luptăm ca la anul să fim pe 1. Vă mulțumesc tuturor! Fără staf-ul din restaurantul nostru nu se vedea ce este acum pe scenă!”

Radu Savopol este „Cel mai bun antreprenor”.

La categoria „Cel mai bun delivery brand”, Jerry’s pizza a fost alegerea juriului.

„Sunt ca un copil înainte de Crăiun. E un lucru special să fii apreciat de oameni în industria asta, una în care sunt de 20 de ani. Îmi amintesc când cea mai bună mâncare, acum 20 de ani, era un rotisor de pui în Dorobanți. După 25 de ani sunt eu, aici, împreună cu voi și e o responsabilitate și o onoare! Mulțumesc românilor că aici mă simt ca acasă. România este o țară minunată! Dedic acest trofeu celor 550 de angajați!”, a spus Alfred Gerard Dauteuil, proprietar Jerry’s Pizza

Loft a fost desemnat „Cel mai bun club” .

Origo a luat premiul pentru „Cea mai bună cafenea și ceainărie”.

„Cel mai bun bar / pub” a fost acordat Biutiful.

Premiul pentru „Cel mai bun Quick Service Restaurant” a fost acordat Calif.

The Artist a fost ales ca „Cel mai bun restaurant” din România. 

„Cea mai bună patiserie / cofetărie” a fost acordat Zexe

Teleferic Grand Hotel a primit premiul pentru „Cel mai bun hotel”.

5 To Go a obținut „Premiul publicului pentru cea mai bună cafenea/ ceainărie”

„Am reușit să realizez ceva datorită unor oameni, unei echipe și brand. Am fost frustrat că anul trecut nu am fost nominalizat. Anul acesta chiar nu mă așteptam și apreciez votul publicului. Suntem într-adevăr cel mai mare lanț din România. 30.000 de oameni ne calcă pragul în fiecare zi. Nu uitați că în spatele meu sunt 100 de companii care au investit în brand, au crezut în el. Împreună am reușit să facem lucruri extraordinare”, a spus Lucian Badila, co-owner 5 to go

Despre jurizare

Procesul de jurizare a fost unul extrem de riguros. Membrii juriului sunt nume sonore din industrie și domenii conexe, iar întreg procesul a fost supravegheat de una dintre cele mai mari Case de Avocatură din România. Delegații acesteia au fost prezenți în comunicarea dintre organizatori și membrii juriului, verificând corectitudinea votării și validând rezultatele votului.

Primul pas în jurizare a presupus ca membrii juriului să facă trei propuneri pentru fiecare dintre cele 14 categorii. Cel puțin una dintre cele trei propuneri trebuia să fie din afara regiunii pe care o reprezintă. Opțiunile cu cel puțin patru nominalizări s-au calificat în etapa finală a competiției, etapă în care membrii juriului au alcătuit un top trei al nominalizărilor calificate pentru fiecare categorie în parte.

Membrii juriului nu au avut voie să voteze locațiile la care sunt acționari, pe care le administrează sau conduc. Criteriile care stau la baza jurizării sunt opinia personală și experiența profesională.

Președintele juriului a fost Prof. Ray F. Iunius (foto), fondatorul Institutului pentru Tehnologie și Antreprenoriat École Hôtelière de la Lausanne (EHLITE), al Institutului pentru Inovare și Antreprenoriat (INTEHL), al Proiectelor de Afaceri pentru Studenți (SBP), al revistei EHLITE și al Catedrei de Inovare Paul Dubrule. Acesta a publicat numeroase lucrări academice și cărți despre industria hotelieră, managementul serviciilor, tehnologie și inovație. Ecole Hôtelière de Lausanne (EHL) a fost fondată în 1893, aceasta fiind prima școală hotelieră din lume, dar și una dintre cele mai recunoscute instituții de top din industria ospitalității.

În deschiderea evenimentului, domnia sa a punctat că aceste premii reflectă evoluția acestui domeniu iar oamenii din ce în ce mai calificați fac să avem servicii mai bune și să tindem spre excelență.


Cele mai citite articole

Prev Next