Bergenbier lansează campania “Prietenii Aerului” împreună cu Airly

person Horeca
access_time_filled

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, lansează campania “Prietenii Aerului”, cu sprijinul Airly, companie globală de monitorizare a calității aerului. Prin acest parteneriat, Bergenbier și Airly, cu sprijinul Primăriei Municipiului Ploiești, au montat cinci senzori de monitorizare a calității aerului în parcuri din municipiu. Campania face parte din platforma de sustenabilitate „Prietenii știu să fie responsabili”, lansată de Bergenbier anul acesta, împreună cu a treia ediție a Raportului de Sustenabilitate pentru anul 2021.


Comunitățile în care ne desfășurăm activitatea reprezintă un punct de interes pentru noi și, implicit, un loc unde acționăm cu grijă față de oameni și mediu. Unul dintre pilonii strategiei noastre de sustenabilitate este grija față de mediul înconjurător, iar în acest context, cu ajutorul partenerului Airly și cu sprijinul Primăriei Municipiului Ploiești am ales să montăm cinci senzori de monitorizare a calității aerului în municipiul în care avem și fabrica Bergenbier. Parteneriatele strategice pe care le dezvoltăm contribuie la dezvoltarea unei amprente pozitive a companiei noastre, fiind în linie cu cei trei piloni ai responsabilității sociale Bergenbier: oamenii, planeta și consumul responsabil de alcool”, declară Alexandra Barroso, Legal and Corporate Affairs Director al Bergenbier S.A.


Campania “Prietenii Aerului” are drept scop conștientizarea importanței menținerii și creșterii calității aerului în cinci parcuri din Ploiești: Parcul Dendrologic Mihai Viteazul, Parcul din fața Halelor Centrale, Parcul Tineretului (Sala Sporturilor), Parcul Memorial Constantin Stere (Zoo Bucov), Parcul Libertății.
Proiectele de sustenabilitate Bergenbier S.A. sunt îndreptate către trei direcții principale: oameni responsabili, grija față de planetă în ceea ce privește resursele de apă, clima și packaging, precum și consumul responsabil de alcool.

Despre Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverage Company, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302