British American Tobacco România: “Legea anti-fumat nu ne-a afectat vânzările”

British American Tobacco România: “Legea anti-fumat nu ne-a afectat vânzările”
person Horeca
access_time_filled

gemmawebBATLegea care interzice fumatul în spațiile publice închise, inclusiv în restaurante, baruri sau cafenele, care a intrat în vigoare pe 17 martie a.c., nu a avut, până în prezent, niciun impact asupra companiei British American Tobacco România și asupra activității companiei în segmentul horeca, ne-a declarat marți Directorul General al companiei, Gemma Webb, care a precizat că impactul se va vedea totuși în lunile de iarnă, când este frig afară.

Noi ne-am crescut cota de piață și nu am văzut niciun impact în volum, în vânzările noastre de până acum, ca urmare a adoptării acestei legi; de asemenea, vremea a fost fantastică, am avut o vară groazavă, ceea ce a fost foarte bine pentru noi. Cred că vom vedea impactul (legii, n.r.) în lunile de iarnă când e frig afară și ninge; atunci vom vedea impactul real”, ne-a declarat Gemma Webb, care a subliniat că HoReCa este un canal foarte important pentru British American Tobacco, care “va continua să investească în acest segment, în anii următori”.

Acest canal (horeca. n.r.) este foarte important pentru noi, de aceea lucrăm foarte strâns cu partenerii noștri din acest segment, cu proprietarii de baruri, cluburi sau restaurante; este un canal în care vom continua să investim în următorii ani. Majoritatea clienților noștri merg acolo să se relaxeze, face parte din stilul lor de viață, din experiența lor, și e important ca noi să fim parte din acest stil de viață”, ne-a declarat Gemma Webb.

British American Tobacco Romania, al doilea contribuabil ca mărime la bugetul statului și unul dintre principalii investitori străini în România a anunțat marți, 15 noiembrie, planurile sale de dezvoltare pentru următorii cinci ani, fabrica din Ploiești urmând să devină a doua ca importanță din Europa la nivel de grup.

Gemma Webb: „România este un loc bun pentru investiții”

Totodată, prin cele trei companii cu care este prezentă în România (fabrica din Ploiești, compania de distribuție la nivel național și centrul de servicii care deservește operațiunile British American Tobacco din întreaga Europa), British American Tobacco plănuiește să ofere un stimul de circa un miliard de euro în economia românească, suplimentar față de cele 8,2 miliarde de euro ce reprezintă taxe la bugetul de stat în următorii cinci ani de zile.

La Ploiești se va investi începând chiar din 2017 în producția celei mai avansate componente tehnologice care se regăsește în „glo IFuse”, și anume „Neopods”, produs în prezent în Marea Britanie. Această tehnologie permite îmbinarea într-un produs hibrid a țigărilor tradiționale și țigărilor electronice, fără a degaja miros, fum sau scrum.

Directorul General al companiei a precizat că „România este un loc bun pentru investiții”.

Contribuție de 9 miliarde de euro a British American Tobacco în economia românească în următorii 5 ani

British American Tobacco Romania contribuie în fiecare an cu aproximativ 1% din Produsul Intern Brut, fiind unul dintre principalii exportatori din România, ținând cont că peste 50% din producția locală este exportată către 35 de alte țări, printre care Japonia, Brazilia, Rusia, Marea Britanie, Danemarca și Italia.

Acest procent va crește odată cu dezvoltarea capacității de producție. Păstrând contribuția curentă de 1,64 miliarde de euro, în următorii 5 ani vor intra în bugetul României 8,2 miliarde de euro din accize, TVA și alte taxe, în afară de stimulul preconizat de 1 miliard de euro. Deci, în total, o contribuție de aproximativ 9 miliarde de euro.

Francisco Toso, directorul general al fabricii British American Tobacco din Ploiești: „în acest moment creștem capacitatea fabricii din Ploiești construită de la zero în 1997. în același timp, vom începe să producem în România capsulele Neopods pentru dispozitivul glo Ifuse, unul dintre produsele noastre cele mai avansate tehnologic”.

British American Tobacco este al doilea cel mai mare contribuabil la bugetul statului și unul dintre principalii investitori din România, cu peste 250 de milioane de euro investiți până în prezent în fabrica de la Ploiești și alte 100 de milioane începând din ianuarie 2017.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302