Macromex și Horeca Culinary School pregătesc 100 de specialiști în prepararea sous-vide

Macromex și Horeca Culinary School pregătesc 100 de specialiști în prepararea sous-vide
person Horeca
access_time_filled

Macromex, unul dintre jucătorii principali din industria alimentară românească, integrează în Horeca Culinary School un curs specializat pe preparatele sous-vide, care va pregăti, până la finele acestui an, 100 de specialiști gata de a fi integrați direct în piața muncii.


În general, 30% dintre cursanți intră direct în piața muncii după absolvire, sau chiar până în absolvire, ca urmare a practicii desfășurate în diferite restaurante partenere din București și împrejurimi. Estimăm că alți 30% se integrează pe parcurs, majoritatea cursanților noștri fiind deja angajați în alte domenii, când se înscriu la curs. Ceilalți, fie se integrează gradual, fie își deschid propriul business în domeniul Horeca”, spune Liviu Trașcă, Business Development Director, Macromex.


În medie, grupele au până la 20 de cursanți, ce urmează pregătirea timp de aproximativ 4 luni. Modulul de produse congelate și sous-vide este un curs împărțit în teorie, demonstrații și exerciții.
Macromex acordă proiectului susținere financiară și prin produse, informații și suport de curs, alături de informații relevante de la specialiștii proprii. Horeca Culinary School pune la dispoziție un laborator dotat cu echipamente de top, aliniate standardelor mondiale, în cadrul singurei școli din România acreditata World Chefs.


În 2022, Macromex a lansat platforma digitală horeca.macromex.ro, ce regrupează toate soluțiile eficiente și este un produs complex, menit să sprijine afacerile HoReCa. Platforma aduce un ajutor real pentru business și pentru sustenabilitate, rețetele la cheie și sfaturile despre eficiența operațională.
În plus, Bocado este o altă inițiativă a companiei, o platforma de comenzi online B2B dedicată clienților HoReCa ce reduce timpul de comandă și optimizează gestiunea fluxului de aprovizionare. 


Macromex are un portofoliu extins de branduri precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris şi branduri partenere: Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars, Haagen Dasz. Viziunea companiei este de a crea în România o industrie HoReCa matură, condusă de inspirație, eficiență si profitabilitate. Astfel, Macromex își asumă misiunea de a furniza soluții pentru fiecare tip de business prin consiliere, portofoliul de produse și tehnologie.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302