Premiu pentru Parmafood Group Distribution S.R.L.

person Horeca
access_time_filled

În cadrul Conferinței Internaționale a brandului TABASCO®, care a avut loc în perioada 10 – 12 Iunie, la Split, Croația, Parmafood Group Distribution S.R.L a câștigat cel mai mare premiu, Distribuitorul Anului, premiu acordat pentru cea mai bună distribuție, cea mai bună evoluție a cifrei de afaceri și cele mai bune acțiuni de marketing.
Parmafood a început importul brandului TABASCO® în 2012, iar creșterile constante de la an la an au dus inclusiv la creșterea categoriei.


Despre McIlhenny Company și TABASCO® Brand
TABASCO® este unul dintre cele mai cunoscute branduri internaționale, cu o istorie de peste 150 de ani și cu 195 de distribuitori internaționali.
TABASCO sos se produce în Avery Island, Louisiana – SUA, acolo unde la 1868 familia McIlhenny a produs legendarul TABASCO® sos de ardei roșii. Sosul TABASCO® este actualmente un produs de bază, atât în consumul casnic, cât și în restaurantele din întreaga lume, este produsul care definește o categorie. Compania, deținută și administrată în continuare de familie, produce numai sos de ardei și a dezvoltat, de-a lungul timpului, o gamă extinsă, din care în România sunt importate 4 produse : TABASCO® Sos ardei roșu, TABASCO® Sos ardei verde, TABASCO® Chipotle și TABASCO® Sriracha. Din septembrie 2022 se va lansa și pe piața din România cunoscutul lor sos TABASCO® Habanero.


Parmafood Group Distribution S.R.L. este o companie cu capital românesc înființată în 1991, în București, de către Eugen Savu. Inițial a pornit ca importator și distribuitor pentru producătorul Italian Parmalat, de unde provine de altfel și numele Parmafood, pentru ca, de-alungul anilor, să dezvolte numeroase branduri internaționale. Modelul de business reprezintă un parteneriat strâns cu furnizorii externi, începând cu construirea planului de business anual, a strategiei de dezvoltare, implementare și promovare.
Actualmente Parmafood este unul dintre principalii jucători de pe piața din România de import și distribuție a produselor alimentare și a băuturilor, cu o cifră de afaceri anuală de peste 250 milioane lei. Activitatea companiei de distribuție încearcă să mențină un echilibru între vânzările către comerțul cu amănuntul modern (IKA) și HoReCa, printr-o ofertă de produse care aduce beneficii prin complementaritate, atât clienților, cât și produselor.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302