ibis debutează oficial pe piața hotelieră din Timișoara

ibis debutează oficial pe piața hotelieră din Timișoara
person Horeca
access_time_filled

Hotelul ibis Timișoara City Center s-a deschis pentru public la începutul lunii martie, în urma unei investiții de 10 milioane de euro realizate de Bega Grup, un investitor local de prestigiu, cu active și operațiuni semnificative în domeniile retail și ospitalitate.

Hotelul este situat pe strada Circumvalațiunii 8-10A, la mai puțin de 10 minute de mers pe jos de centrul istoric al Timișoarei și pune la dispoziția turiștilor 200 de camere moderne, un spațiu generos și flexibil dedicat evenimentelor, o zonă multifuncțională de sport și relaxare, un nou concept de restaurant și nu numai.

ibistimisoara

Construcția hotelului a durat doi ani și a fost realizată conform standardelor de dezvoltare și de amenajare furnizate de echipa tehnică a grupului Accor.

Ibis Timișoara City Center este una din investițiile pe care le-am făcut cu certitudinea că ne va oferi o bună rentabilitate pe termen lung. Este și o dovadă de încredere în potențialul turistic al orașului Timișoara. Suntem convinși că, odată cu titlul de Capitală Culturală Europeană în 2023, orașul nostru va deveni o destinație turistică recunoscută în țară și în străinătate. Parteneriatul cu Accor ne oferă acces la o rețea profesională de furnizori, know-how operațional valoros, acces la noi tehnologii digitale, o cultură organizațională bazată pe grijă și atenție, cea mai dinamică rețea de canale de marketing și distribuție, precum și la programul ALL, cel mai bun sistem de loialitate din industria ospitalității.” a declarat Emil Cristescu, Vice-Președinte al Bega Grup.

Afiliat la rețeaua Ibis, hotelul este operat printr-un contract de management de către Accor, lider global în ospitalitate augmentată. Inaugurarea sa confirmă încă o dată importanța Timișoarei pentru Accor, unul din cele mai promițătoare orașe din România, care va deveni Capitală Culturală Europeană în 2023.

deschidereibistimisoara

Avem mare încredere în potențialul turistic al Timișoarei ca destinație de agrement și city break. Este un oraș foarte bine poziționat, ușor accesibil cu mașina din 10 capitale europene. Suntem implicați activ în identificarea de soluții pentru promovarea Timișoarei ca destinație turistică. Noul concept ibis SQUARE, pe care îl lansăm acum, răspunde foarte bine noilor cerințe ale clienților, iar echipa valoroasă pe care am format-o în jurul hotelului îl va transforma în curând într-unul dintre cele mai vibrante și creative locuri din oraș.” a declarat Călin Ile, Director General ibis Timișoara City Center.

Noul hotel economic de 200 de camere aparține celei de-a doua generații de hoteluri ibis din România și introduce pentru prima dată în Europa conceptul inovativ ibis SQUARE.

Prin noul concept SQUARE, ibis face un pas important către a răspunde așteptărilor oaspeților săi. Designul ibis SQUARE este flexibil, modular și modern. Lobby-ul nu mai este legat de funcțiile sale tradiționale. Este un hub social 24/7, ce oferă restaurant, spațiu de divertisment, relaxare, coworking și întâlniri. La ibis Timișoara City Center, oaspeții sunt bineveniți să mănânce, să lucreze și să se relaxeze într-o atmosferă vibrantă, indiferent dacă sunt turiști sau locuiesc în apropiere. în acord cu ADN-ul său muzical, hotelul va găzdui numeroase evenimente muzicale live, susținute de tineri artiști locali.

hotelibistimisoara

Pentru siguranța oaspeților pe tot parcursul șederii lor, ibis Timișoara City Center a introdus măsuri intensive de igienă și prevenire. Eticheta ALLSAFE verificată de Bureau Veritas reprezintă noile protocoale și standarde înalte de igienă ale Accor și garantează respectarea acestor standarde în hotelurile din întreaga lume. Măsurile includ distanțarea socială aplicată în toate zonele comune, furnizarea de substanțe igienizante în zonele publice cheie – recepție, ascensoare, restaurante etc. – protocoale întărite de curățare a camerei, inclusiv dezinfectarea suplimentară a tuturor suprafețelor de contact din camere și băi, check-in, check-out și plăți efectuate contactless, ori de câte ori este posibil, program de curățare întărit în zonele publice cu dezinfectarea frecventă a tuturor zonelor de contact. De asemenea, există o linie telefonică dedicată pentru a răspunde la întrebările oaspeților și pentru a-i ajuta să își pregătească cât mai bine șederea.

Parteneriatul Accor cu AXA, lider global în domeniul asigurărilor, oferă oaspeților hotelului cele mai recente progrese ale AXA în domeniul telemedicinei prin acces gratuit la tele-consultații medicale. Oaspeții vor avea, de asemenea, acces la rețelele medicale extinse ale AXA cu zeci de mii de profesioniști verificați din domeniul medical.

Mai multe detalii despre proiectul ibis Timișoara puteți citi AICI.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302