Ibis România vizează o creștere de 6% a business-ului în 2013

Ibis România vizează o creștere de 6% a business-ului în 2013
person Horeca
access_time_filled

Rețeaua hotelieră Ibis România, parte a grupului internațional Accor, a înregistrat în 2012 o creștere cu 5% a cifrei de afaceri față de 2011 și își propune o creștere de 6% în 2013, prin consolidarea relației cu clienții de business și prin dinamizarea segmentului leisure cu pachete city break.

Ibis este singura rețea hotelieră internațională de 3 stele prezentă în România. Ibis operează în țara noastră 4 hoteluri de 3 stele, din care două în București, unul în Constanța și unul în Sibiu. În total, cele 4 hoteluri au 760 de camere, astfel: 250 de camere la Ibis București Gara de Nord, 161 de camere la Ibis București Palatul Parlamentului, 154 de camere la Ibis Constanța și 195 camere la Ibis Sibiu.

hotelibisparlament

Gradul de ocupare general al celor 4 hoteluri Ibis a fost constant, la 55% în 2012, față de 54% în 2011. Hotelul Ibis din Constanța este cel mai solicitat al rețelei, iar cea mai bună evoluție față de 2011 a fost la Ibis Sibiu. Pe o piață extrem de aglomerată și competitivă, cele 2 hoteluri Ibis din București au reușit să-și mențină cota de piață și locul în preferințele clienților, avînd rezultate constante față de 2011.

Fiind amplasate în orașe puternice economic, hotelurile Ibis atrag majoritar clienți care călătoresc în interes de afaceri, 76% din oaspeții Ibis făcând parte din această categorie. În 2012, Ibis a dezvoltat însă și segmentul de leisure, lansând constant pachete de tip city break, cu tarife speciale în weekend-uri și cu ocazia evenimentelor speciale din Constanța, Sibiu și București.

„În Sibiu, cele mai apreciate pachete de leisure în 2012 au fost cele incluzând tururi ghidate de oraș, precum și pachetele organizate în parteneriat cu Târgul de Crăciun, care au atras un număr important de clienți străini. Turiștii români au apreciat cel mai mult pachetele de early booking și midweek la Constanța, pe perioada verii. În București, pachetele speciale cu ocazia marilor concerte au fost cel mai popular produs leisure, la egalitate cu tarifele speciale pentru tinerii sub 25 de ani. Segmentul leisure a generat peste 25% din cifra de afaceri în 2012, astfel că și în 2013 vom continua să propunem pachete de tip city break și cu ocazia evenimentelor speciale”, a spus Ioan David, Director General  Ibis România.

hotelibissibiu

În 2012, în cele 23 de sali de conferință și evenimente din hotelurile Ibis au fost organizate peste 2500 de seminarii și evenimente. „Pentru 2013, Ibis Romania își propune o creștere de 10% în segmentul de conferințe și turism de afaceri, unde ne așteptăm la o redinamizare a pieței. Reluarea evenimentelor si cursurilor din cadrul proiectelor europene, în special cele din axa POSDRU, este o veste foarte buna pentru Ibis, pentru că sălile noastre de conferință sunt excelent adaptate acestui tip de eveniment”, spun reprezentanții Ibis România.

Sursa: Capital

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302