Marriott îşi dublează numărul de camere în Europa până în 2015

Marriott îşi dublează numărul de camere în Europa până în 2015
person Horeca
access_time_filled

marriotthotelsGrupul hotelier Marriott International este pe cale să își dubleze portofoliul în Europa de la 40.000 de camere la 80.000 de camere, până în anul 2015, au anunțat reprezentanții companiei în cadrul evenimentului Hotel Investment Conference, care a avut loc în perioada 15 – 17 octombrie a.c., în Moscova.

Reprezentanții companiei hoteliere au subliniat că o mare parte din creștere este concentrată în Rusia și în țările din Comunitatea Statelor Independente (CIS), unde Marriott a anunțat că își va mări portofoliul cu peste 50% și va ajunge astfel la peste 30 de hoteluri deschise, până în anul 2015.

„În ultimii 15 ani ne-am construit o prezență puternică în Rusia și în țările CIS și suntem încântați de oportunitățile de creștere continue pe care această regiune le oferă brandurilor noastre aflate în continuă dezvoltare”, a declarat Amy McPherson, președinte și Managing Director pentru Marriott International în Europa.

Acesta a adăugat că „Rusia reprezintă o oportunitate extraordinară pentru dezvoltarea industriei de travel. Una dintre cele mai dinamice piețe de travel outbound din lume, Rusia este a patra piață ” sursă ca mărime pentru grupul Marriott în Europa, lucru datorat dezvoltării clasei de mijloc și creșterii veniturilor. Ne așteptăm să vedem  o cerere puternică pentru călătorii în Rusia, atât din partea turiștilor de business cât și pentru turiștii de leisure”.

Marriott International operează în prezent 19 hoteluri în Rusia și CIS sub 6 branduri și s-a angajat să deschidă încă 11 hoteluri în următorii 3 ani, incluzând: un Renaissance Hotel în Ucraina, 5 hoteluri Marriott în Rusia, un hotel JW Marriott și un Courtyard by Marriott tot în Rusia, dar și un hotel marca Marriott în Azerbaijan, un Marriott în Armenia și un Ritz – Carlton în Kazakhstan.

marriotthotel

„Vedem oportunități de dezvoltare pentru brandurile noastre de lux și lifestyle în orașele – capitală, unde vom dezvolta hoteluri sub brandurile Ritz-Carlton, Edition și Autograph Collection, precum și un potențial uriaș pentru brandul Courtyard by Marriott în orașele din Rusia”, a declarat și Carlton Ervin, chief development officer Marriott în Europa.

În ceea ce privește extinderea companiei în România, Marriott International și compania Gică Popescu Hotels au semnat în luna aprilie a acestui an un parteneriat în vederea deschiderii primului hotel Courtyard Marriott din România, la București. În urma parteneriatului, Gică Popescu Hotels a primit acordul oficial de construcție, dezvoltare și operare a primului Courtyard Marriott din România. Construcția hotelului a început în luna iulie a acestui an și va fi finalizată în 18 luni.

Compania Gică Popescu Hotels va investi 20 de milioane de euro în viitorul hotel, acesta fiind primul hotel al companiei dezvoltat în parteneriat cu un grup hotelier internațional. Hotelul se va numi Courtyard Marriott Bucharest Hotel, va fi clasificat la 4 stele, și va fi localizat în centrul orașului, în apropiere de principalele zone de afaceri ale orașului. Hotelul va avea o capacitate de 146 camere, 4 săli de conferințe, restaurant, bar, SPA, precum și zone comerciale. Designul hotelului va fi în conformitate cu concept design-ul inovator al brandului Courtyard.

Sursa: news.marriott.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302