Melia Hotels: “În hotelurile noastre din Bulgaria românii sunt în top 3”

Melia Hotels: “În hotelurile noastre din Bulgaria românii sunt în top 3”
person Horeca
access_time_filled

hoteluribulgariaCel mai mare lanț hotelier internațional prezent în Bulgaria, Melia Hotels International, estimează pentru anul în curs o creștere de minim 15% a numărului de turiști români în hotelurile sale din stațiunile Nisipurile de Aur, Nessebar și Obzor, față de anul precedent. Melia Hotels International este al treilea mare lanț hotelier din Europa și al doisprezecelea ca mărime în lume. În Bulgaria, rețeaua Melia operează 5 hoteluri care însumează cca 2.000 de camere, echivalentul a peste 35% din capacitatea lanțurilor hoteliere internaționale de pe litoralul bulgăresc.

Numărul turiștilor români care își vor petrece vacanța de vară pe litoralul bulgăresc va continua să crească în acest an, urmând trendul anilor precedenți și stimulat o dată în plus de mediul economic în curs de îmbunătățire; noi ne așteptăm la o creștere de minim 15% față de anul precedent, cu anumite diferențe între locațiile noastre„, a arătat Maria Shishkova, Director de Marketing și Vânzări Melia Hotels International Bulgaria.

Astfel, în Nisipurile de Aur, unde compania operează unul dintre cele mai luxoase hoteluri de cinci stele din stațiune, este așteptată o creștere de minim 10-12%, în timp ce în hotelurile operate de Melia Hotels International în Obzor și Nessebar, unde pachetele „all inclusive” sunt mai accesibile, sunt așteptați cu cca 20% mai mulți turiști români față de anul trecut.

Creșterea numărului de turiști implică un flux constant de investiții în locații. În acest sezon, la hotelul operat de Melia în stațiunea Obzor se va inaugura un Aqua Park la care turiștii hotelului au acces gratuit prin programul „all inclusive”; investiția totală în acest obiectiv depășește 600.000 Euro. De asemenea, hotelul Sol Luna Bay din Obzor va avea un al doilea restaurant, cu 160 de locuri, alături de celălalt restaurant, cu cca 750 de locuri, care este funcțional de la deschiderea hotelului în anul 2009. „În Obzor avem doar pachete all inclusive și ambele restaurante servesc mesele gen bufet, aferente pachetului de servicii”, a precizat Maria Shishkova.

În hotelurile noastre, românii sunt în top 3 naționalități, alături de turiștii germani și de cei din Rusia, tendință care se manifestă în foarte multe stațiuni de pe litoralul bulgăresc. Sperăm să rămânem și pe viitor una dintre opțiunile principale ale turiștilor din România„, a precizat Maria Shishkova.

Despre Melia Hotels International

Melia Hotels International, fondat în 1956 în Palma de Mallorca (Spania), este al treilea mare lanț hotelier din Europa, al doisprezecelea ca mărime în lume și liderul global pentru vacanțe în America Latină și Caraibe.

Cu ajutorul a peste 35.000 de angajați, Melia Hotels International operează 300 de hoteluri în 30 de țări aflate pe 4 continente. Brandurile hoteliere ale companiei includ Grand Melia, Melia Hotels & Resorts, ME by Melia, Innside, TRYP Hotels, Sol Hotels, Paradisus Resorts și Sol Melia Vacation Club.

În Bulgaria, compania operează cinci hoteluri de 4 sau 5 stele: Melia Grand Hermitage (Nisipurile de aur), Sol Luna Bay Resort (Obzor), Sol Nessebar Bay, Sol Nessebar Mare și Sol Nessebar Palace (Nessebar). Hotelurile operate în Bulgaria de Melia Hotels International au o capacítate totală de 2.000 de camere, echivalând cu peste 35% din capacitatea lanțurilor hoteliere internaționale de pe litoralul bulgăresc al Mării Negre. Mandatul pentru dezvoltarea Melia Bulgaria implică extinderea afacerii și țări vecine precum România, Serbia, Grecia și Macedonia.

Sursa: www.ziuaconstanta.ro

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302