Prioritățile hotelierilor europeni în 2013

Prioritățile hotelierilor europeni în 2013
person Horeca
access_time_filled

Intensificarea activităților de vânzări și de marketing, în vederea atragerii de noi clienți, constituie prioritatea numărul 1 pentru hotelierii europeni în 2013, relevă studiul „European Hotelier Pulse-Check”, realizat de Choice Hotels Europe. Studiul examinează prioritățile de business ale hotelierilor în 2013, planurile de creștere și strategiile social media ale hotelierilor din Europa.

prioritati2013

Se pare că hotelierii își mențin prioritățile de business din 2012 și anul acesta, deoarece  intensificarea acțiunilor de vânzări și de marketing pentru a atrage noi clienți rămâne prioritatea numărul 1 pentru hotelieri, aceștia considerând totodată că cea mai importantă caracteristică pentru a genera afaceri repetate este calitatea camerei.

Întrebați despre planurile lor de a promova hotelul pe rețelele de socializare online, 58% dintre respondenți au confirmat că au creat un profil al hotelului lor pe aceste rețele, în comparație cu 47% dintre respondenți în 2011. 43% dintre hotelierii chestionați postează regulat știri și informații pe aceste rețele, procentaj în creștere față de rezultatul din 2011, când doar o treime dintre respondenți făcea acest lucru. Totodată, în fiecare săptămână 61% dintre hotelierii europeni chestionați petrec între 1 și 3 ore citind și răspunzând la review-urile postate online de călători referitoare la hotelul lor.

Analizele de piață individuale relevă faptul că Italia are cel mai mare număr de hotelieri (76% dintre respondenți) care monitorizează regulat ce spun oamenii despre hotelul lor  în mediul online, urmați de hotelierii din UK (70% dintre respondenți). Hotelierii germani postează știri și informații mai rar decât alții (doar 29% dintre respondenți obișnuiesc să facă acest lucru regulat), în timp ce jumătate dintre hotelierii francezi chestionați petrec mai puțin de jumătate de oră/ pe săptămână citind și răspunzând review-urilor online. 6% dintre hotelierii din UK spun că dedică o întreagă după-amiază în fiecare săptămână pentru a răspunde acestor review-uri.

socialmedia

„Al doilea studiu Hotelier Pulse-Check relevă faptul că hotelierii și GM petrec bună parte din săptămâna lor de muncă răspunzând feedback-ului clienților”, a declarat Duncan Berry, UK CEO Choice Hotels Europe.

Același studiu relevă faptul că atunci când caută finanțare pentru planurile lor de creștere și pentru extinderea operațiunilor – în ciuda faptului că împrumuturile bancare sunt greu de accesat în condițiile economice actuale -, împrumutul la bancă constituie prima opțiune pentru 63% dintre hotelierii care intenționează să își extindă businessul.

„Este încurajator să auzim că băncile continuă să sprijine modelul de business bazat pe franciză atunci când stabilesc criteriile de acordare a împrumutului. Atunci când solicită finanțare pentru proprietățile lor, este esențial ca proprietarii de hoteluri să poată demonstra băncilor că veniturile pe cameră sunt în creștere, la fel și cota de piață”, a adăugat Duncan Berry.

Studiul a fost realizat în rândul a 114 de hotelieri, operatori și generali manageri, din UK, Franța, Germania și Italia, francizați Choice Hotels, la sfârșitul lunii noiembrie 2012.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302