Sondaj: Hotelierii continuă să ignore avantajele oferite de Social Media

Sondaj: Hotelierii continuă să ignore avantajele oferite de Social Media
person Horeca
access_time_filled

Potrivit unui sondaj realizat recent de TravelClick – companie de consultanță hotelieră recunoscută la nivel mondial – un sfert dintre hoteluri nu profită de beneficiile oferite gratuit de rețelele de socializare online și nu le utilizează cu scopul de a-și crește gradul de ocupare și implicit veniturile. În schimb, hotelierii aleg să își mărească bugetele alocate pentru publicitatea în mediul online.
nu2Numai 20% dintre respondenții sondajului au declarat că folosesc Twitter, 10% utilizează site-uri gen Groupon, și un procent minuscul de doar 8% utilizează rețeaua FourSquare. Facebook este de departe preferatul hotelierilor, 65% dintre respondenți utilizându-l pentru a-și spori rezervările.
Cu toate acestea, în ultimii 5 ani social media a revoluționat mediul economic la nivel global și a devenit cea mai atractivă și eficientă platformă din punct de vedere al costurilor implicate pentru promovarea brandurilor și pentru a rămâne competitiv pe o piață în continuă schimbare.
« În loc să se folosească de beneficiile aduse de aceste rețele, hotelurile aleg să își mărească bugetele de publicitate pentru mediul online », a declarat Jonathan Cherins – chief marketing officer la Travel Click. Este important ca hotelierii să nu se bazeze numai pe publicitate plătită pentru a-și spori rezervările. Hotelierii ar trebui să aibe în vedere un mix de marketing online, pentru a ajunge la publicul țintă.
Studiul a mai relevat faptul că în ciuda unei îmbunătățiri vizibile a economiei, prețul reprezintă încă unul dintre factorii cheie luați în considerare de oaspeții hotelieri atunci când rezervă o ședere la un  hotel.
Una dintre modalitățile prin care hotelierii încearcă să își crească gradul de ocupare al unității sunt facilitățile oferite. Două treimi dintre hotelieri chestionați  au declarat că oferă internet gratuit în cadrul hotelului, iar 42% au declarat că oferă televizoare de o calitate din ce în ce mai bună.
Compania TravelClick a consiliat peste 30.000 de clienți din industria hotelieră din 140 de țări.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302