Clienții Vola.ro protejați prin Vola Trip Protect și Fast Refund

person Horeca
access_time_filled

În data de 6 septembrie 2022, compania aeriană Blue Air a anunțat suspendarea zborurilor până pe 12 septembrie, ulterior prelungind acest termen până în 9 octombrie 2022, inclusiv. Peste 7000 de clienți au suferit în urma anulărilor Blue Air. Clienții care au achiziționat servicii de protecție precum “Trip Protect” și “Fast Refund” au primit prioritar soluții alternative de călătorie sau rambursarea în numerar a biletelor de avion. Clienții fără aceste produse achiziționate sunt în curs de soluționare conform condițiilor de rezervare.

Asigurările de călătorie și produsele similare au făcut diferența în situația zborurilor Blue Air
În încercarea de a răspunde industriei volatile și solicitărilor clienților care își doresc să fie acoperiți de riscurile anulărilor și modificărilor de zboruri, Vola.ro a lansat încă de la momentul pandemiei produse cu ajutorul cărora turiștii să poată diminua eventualele pierderi financiare. Astfel, în cazul în care compania aeriană anulează zborul, există serviciul Vola Fast Refund, prin care turiștilor li se rambursează costul biletului de avion în procent de 100% în maximum 24 de ore. Clienții Vola.ro au avut la dispoziție și serviciul Vola Trip Protect care îi ajută să-și continue călătoria și să primească alternative de zbor gratuite în cazul anulărilor sau întârzierilor, fără cheltuieli suplimentare.

Dintre clienții serviciului Trip Protect 48% au fost reprogramați cu alte companii aeriene pentru a-și continua călătoria și pentru a ajunge fără griji la destinație, 42% dintre aceștia au solicitat rambursarea segmentelor de zbor afectate de anulare și au primit sau vor primi banii în cont, în funcție de banca de care aparțin, în maximum două-trei zile, din fondurile proprii ale Vola.ro. Restul de 10% au primit alternativele de zbor oferite de Vola.ro, însă nu s-au decis asupra zborurilor anulate.
Toți clienții care au adăugat serviciul Fast Refund au primit pe cardul folosit la efectuarea plății sumele achitate pentru segmentele de zbor anulate, din sursele financiare ale Vola.ro. Astfel, în funcție de banca emitentă a cardului, în maximum două-trei zile își pot vizualiza banii în conturi.

Ce se întâmplă cu pasagerii care nu au avut Vola Trip Protect sau Fast Refund?
Procesul este puțin mai anevoios în această situație deoarece soluționarea depinde de Blue Air în mare măsură. Cu toții au fost notificați de anulările anunțate până în prezent și contactați în vederea începerii procedurii de rambursare pentru a recupera banii de la compania aeriană. Din experiența anterioară, acest proces este unul de durată, dar se vor face toți pașii pentru recuperarea sumelor plătite pe biletele de avion.

Despre Vola.ro
Vola.ro deservește persoane fizice sau companii, oferind servicii complete de turism: suport pentru rezervarea biletelor de avion de linie și low-cost, opțiunea de bilete rambursabile, rezervări hoteluri, city-break-uri, vacanțe, asigurari medicale de călătorie și servicii de rent-a-car.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302