Hospitality Culture Institute lansează un nou studiu cofinanțat de jucătorii din ospitalitate

Hospitality Culture Institute lansează un nou studiu cofinanțat de jucătorii din ospitalitate
person Horeca
access_time_filled

În 2022, cheltuielile românilor la restaurant, cafenea, pub sau fast-food vor fi cu peste 30% mai mari decât în 2021, depășind 7.5 miliarde de euro, un record absolut pentru industria de servicii alimentare. Estimările aparțin Hospitality Culture Institute care anunță totodată lansarea înscrierilor pentru un nou studiu cofinanțat de jucătorii din ospitalitate.


Piața de servicii alimentare din România va depăși în acest an toate așteptările, cu vânzări totale de peste 7.5 miliarde de euro, record absolut pentru această industrie. Practic, foodservice devine sectorul cel mai atractiv pentru investiții, care se confruntă însă si cu două mari probleme: slaba digitalizare și lipsa de personal,” anunță Florin Maxim, fondator Hospitality Culture Institute.


9% dintre românii care ies în oraș cheltuie mai mult de 100 de lei/persoană pe o masă la restaurant
Încă de la prima ediție a reasearch-ului urmărim evoluția bonului de cumpărături. Dacă în 2019 doar 2% dintre români cheltuiau mai mult de 100 de lei pentru masa în oraș, în acest an estimăm că procentul va ajunge la 9%. O altă direcție la care ne uităm cu atenție în studiul nostru este reprezentată de obiceiurile de consum ale românilor. Spre exemplu, știm că în pandemie, comanda de mâncare a câștigat rapid cotă de piață. Vedem însă că și în acest an, chiar dacă restricțiile de funcționare a unităților HoReCa au fost eliminate, sectorul de food delivery și-a păstrat supremația”, adaugă Florin Maxim.


Hospitality Culture Institute și Tazz demarează înscrierile pentru cofinanțarea unui nou research
„Hospitality Culture Research” , aflat la a șasea ediție, extrage date relevante atât prin metode cantitative cât și calitative, fiind analizată industria de servicii alimentare, obiceiurile de consum ale românilor și trendurile din piața de sitting, delivery dar și retail (raioane gastro).


În 2017, ne-am dat seama că industria HoReCa nu are acces la date și statistici. Deciziile de business se bazau mai degrabă pe instinctul antreprenorului, decât pe studii din piață. În același timp, industria HoReCa este una extrem de divizată, cu mulți jucători mici care nu și-ar permite comandarea unui research propriu. În răspuns la această nevoie a apărut „Hospitality Culture Research”. În fiecare an, jucătorii din piață care vor să înțeleagă mai bine industria și comportamentul clientului se pun la aceeași masă și cofinanțează acest studiu. Actuala ediție o demarăm în parteneriat cu Tazz, reușind astfel să oferim un discount de 10% tuturor cofinanțatorilor studiului,” precizează Florin Maxim.


Click AICI pentru a obține acces la studiul „Hospitality Culture Research”
Printre cofinanțatorii edițiilor precedente ale „Hospitality Culture Research” se numără Jerry’s Pizza, Pizza Hut si KFC, City Grill, Acvamarin 2 mai, Sub Tampa, Fratelli, Julius Meinl, Metro, Auchan, Macromex, Coca Cola, Pepsi, Heineken, Red Bull, sau Trenta Pizza.


Ce conține studiul „Hospitality Culture Research”
Prin înscrierea pe lista cofinanțatorilor studiului, jucătorii din ospitalitate vor primi acces la date exclusive, precum:


Cantitativ național: document cu 69 de grafice și indicatori specifici industriei de food service
• Comportamente de consum
• Trenduri pe diferite tipuri de locații si bucatarii
• Frecvența și ocaziile de consum
• Bonul mediu
• Awareness și surse de informare
• Valoarea de achiziție, valoare pieței, etc
• Criteriile de alegere a locației
• Evoluția pieței de sitting, delivery și retail (raioane gastro)

Calitativ promoții food&drinks
• Impactul inflației asupra comportamentelor de consum ale românilor
• Identificarea asocierilor spontane cu conceptul de „promoție” în restaurante
• Identificarea modului în care un restaurant care oferă promoții este perceput de către români (atribute de imagine, poziționare etc.
• Identificarea percepțiilor cu privire la „Meniul Zilei”, felul în care acesta este asociat cu promoția și, de asemenea, alte asocieri percepute de români: rapiditate, preț bun etc.
• Identificarea modului în care „Meniul Zilei” poziționează un restaurant
• Așteptări legate de promoții în restaurante
• Identificarea diferențelor de atitudine/comportament între subsegmentele demografice

Despre Hospitality Culture Institute
Hospitality Culture Institute reunește lideri din ospitalitate, profesioniști din diverse industrii, arhitecți, reprezentanți media, antreprenori și manageri. Misiunea Institutului este de a identifica tendințe cu impact economic, social, politic și cultural și de a împărțăși know-how și soluții aplicate. Cele mai importante proiecte ale Hospitality Culture Institute sunt Romanian Hospitality Awards, F&B Business Accelerator, National Food Service Research și Intimate Roundtable Conversations.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302