Macromex Horeca mizează pe afaceri mai mari cu 20% în 2023

Macromex Horeca mizează pe afaceri mai mari cu 20% în 2023
person Horeca
access_time_filled

Macromex, unul dintre jucătorii principali din industria alimentară românească, estimează o creștere a cifrei de afaceri în 2023 pentru divizia Horeca cu 20%, pe baza majorării volumelor de vânzări și a evoluției pozitive a numărului de clienți. Compania a închis anul 2022 cu afaceri de 735 milioane de lei, în creștere cu 16% față de 2021, și 58,9 milioane lei profit net.


„În ultimii 3 ani am avut o evoluție pozitivă a numărului de clienti pe divizia Horeca, iar acest lucru s-a datorat modului în care am gestionat relația cu clienții nostri in pandemie, portofoliul de produse cu valoare adaugată, expertiza și consultanța oferită de echipa noastră, dar și platformei digitale de aprovizionare Bocado”, declară Albert Davidoglu, CEO, Macromex.


Focusul curent al Macromex se axează pe produsele din categoriile strategice: Brutărie și Patiserie, Semipreparate, Produse gatite lent (sous vide), Legume și Cartofi specialități.
Macromex continuă, în această perioadă, seria de evenimente Raliul Bucătariilor, care ajunge în București, după ce a parcurs orașe importante din țară, precum Iași și Cluj-Napoca.


Bucureștenii au, într-adevăr, o gamă mai larga de restaurante, comparativ cu alte zone urbane din țară, iar preferințele sunt variate, atât pentru sectorul de livrare, cât și pentru ieșitul în oraș. De la bucătăria tradițională românească, pana la produse tip fast-food, pizza, burger, sushi, bucureștenii își diversifică alegerile. În weekend, ei aleg să iasă în oraș, să socializeze, fie la un eveniment special, fie împreună cu prietenii, la restaurant. În schimb, în timpul săptămânii, aceștia preferă să foloseasca aplicațiile de livrări sau gătesc acasă. Pentru fiecare ipostază, Macromex vine cu soluții pentru o servire rapidă și eficientă”, spune Cătălin Ștefan Atomei, chef, Fratelli.


În 2022, Macromex a lansat platforma digitală Macromex horeca.macromex.ro, ce regrupează toate soluțiile eficiente și este un produs complex, menit să sprijine afacerile HoReCa. Platforma aduce un ajutor real pentru business și pentru sustenabilitate, rețetele la cheie și sfaturile despre eficiența operațională.
În plus, Bocado este o altă inițiativă a companiei, o platforma de comenzi online B2B dedicată clienților HoReCa care îi ajută sa reducă timpul de comandă și să gestioneze fluxul de aprovizionare mult mai eficient. Mai multe informații sunt disponibile pe www.bocado.ro.


Macromex activează pe segmentul de produse congelate, viziunea companiei fiind aceea de a crea în România o industrie Horeca matură, condusă de inspirație, eficiență si profitabilitate.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302