Târg cu Sârg, un brand pentru promovarea producătorilor locali din Bihor

Târg cu Sârg, un brand pentru promovarea producătorilor locali din Bihor
person Horeca
access_time_filled

În această săptămână a avut loc, la Oradea, Târg cu Sârg – mai bun, mai aproape, de la ai tăi, un eveniment aflat la a patra ediție, organizat de Clubul Rotary Insignis Oradea, care are ca scop promovarea producătorilor locali. Fiecare ediție caută să aducă un plus valoare producătorilor, iar dacă la ediția a treia a fost susținut un workshop dedicat exclusiv producătorilor pe tema marketingului agroalimentar, la ediția a patra a avut loc o masă rotundă cu tema: Oportunități de colaborare între producătorii locali și sectorul HORECA din Bihor.


La această ediție au fost prezenți peste 20 de producători locali de mezeluri, branzeturi, pâine, zacuscă, gemuri și siropuri, legume și fructe, vin și pălincă.


Inițiatorul proiectului, Clubul Rotary Insignis Oradea, își propune prin organizarea acestui eveniment să promoveze producătorii locali din Bihor prin facilitarea interacțiunii dintre aceștia și consumatori. Inițierea proiectui a avut la bază conștinentizarea faptului că fără producători locali nu se poate vorbi de o dezvoltare sustenabilă a unei comunități, oricare ar fi ea; producătorii locali nu reușesc să se promoveze suficient, aspect care le afectează vânzările și dezvoltarea; consumatorii din Oradea și zona metropolitană nu au acces la produse locale de bună calitate; nu se poate discuta de identitate locală fără produse reprezentative pe baza căroră să se construiască identitatea.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302