Vola.ro va rambursa banii clienților care au avut zboruri Blue Air anulate

person Horeca
access_time_filled

Vola.ro confirmă că este in curs de a finaliza procesul de rambursare a tuturor clienților care au avut zboruri Blue Air anulate cu plecare începând cu data de 6 septembrie 2022. Peste 10.000 de clienti Vola.ro au fost afectați de anulările Blue Air, iar prejudiciul adus se ridică la peste 1.000.000 de euro.

Rambursarea pasagerilor Blue Air. Un proces care a durat aproape 4 luni și a implicat o echipă de peste 40 persoane
După 3 ani pandemici dificili, anul 2022 a adus întreaga industrie a turismului din România în pragul unui nou moment de criză – anularea tuturor zborurilor Blue Air fără avertisment și fără explicații pertinente. Nu au existat avertizări în prealabil și nicio cale de comunicare cu echipa Blue Air.

Practic, companiile din turism care au vândut bilete Blue Air au fost singurele surse de informare și de soluționare pentru pasagerii păgubiți. Pasul imediat gândit de Vola.ro a fost construirea unei echipe care să găsească cele mai rapide și eficiente soluții pentru rambursarea clienților săi. 4 luni mai târziu, Vola.ro confirmă rambursarea a 95% dintre clienții afectați, urmând ca restul de 5% să primească soluțiile de rambursare în următoarea lună.

Primii clienți Vola.ro care au fost rambursați imediat ce zborurile lor au fost anulate de compania aeriană sunt cei care își achiziționaseră serviciul Fast Refund și care au primit banii în două – trei zile de la anularea zborului. În același timp, clienții care aveau achiziționat serviciul Vola Trip Protect au primit asistență prioritară și soluții alternative de călătorie. De asemenea, clienții Vola care aveau zboruri Blue Air și se aflau în străinătate au fost ajutați să revină în țară.

Pandemia ne-a arătat că suntem un adevărat partener pe timp de criză pentru toți clienții noștri și că avem capacitatea de a identifica cele mai rapide soluții. Încă de la primele zvonuri cu privire la încetarea operațiunilor Blue Air, am strâns o echipă de criză și am identificat soluțiile pe care le putem accesa in numele clienților noștri. Ne-am mobilizat rapid pentru a informa și asista pasagerii care au rămas blocați la destinatii și care s-au trezit cu planurile de călătorie date peste cap. Deși rambursarea contravalorii biletelor de avion ar fi trebuit realizată de compania aeriană, ne-am dorit să fim alături de clienții Vola.ro și să punem în mișcare cele mai eficiente măsuri pentru recuperarea acestor sume. Suma implicată a fost de peste 1.000.000 de euro si suntem bucuroși că am reușit să ducem la îndeplinire acest proces într-un timp record, asumându-ne în totalitate acest demers”, a spus Andreea Iacob, director de operațiuni Vola.ro.

Situația Blue Air nu este una nouă pentru Vola.ro, care a încercat să obțină rambursări pentru toți clienții săi afectați de problemele neprevăzute ale zborurilor anulate de companiile aeriene. De la începutul pandemiei, Vola.ro a recuperat peste 9 milioane de euro pentru aproape 100.000 de clienți afectați de situația zborurilor anulate de la toate companiile aeriene.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302