Platforma VilicoRest ridică ștacheta HoReCa la capitolele software usability și customer experience

Platforma VilicoRest ridică ștacheta HoReCa la capitolele software usability și customer experience
person Horeca
access_time_filled
  • Ambo integrează tehnologia de logare la terminale POS prin chei RFID

Brandul VilicoRest s-a impus deja pe piață ca un software complet și robust pentru managementul activităților de restaurant. Cu toate acestea, Ambo continuă să inoveze și să implementeze noi soluții menite să îmbogățească atât paleta funcțională, cât și indicatorii de uzabilitate ai produsului. Este binecunoscut faptul că, mai ales într-un restaurant cu un flux mare de clienți, logarea ospătarilor la consola FrontDesk a sistemului POS, efectuată exclusiv pe baza tastaturii, poate conduce la apariția locurilor înguste în cadrul fluxurilor de procesare ale comenzilor. Venind în întâmpinarea utilizatorilor platformei VilicoRest, Ambo a implementat și integrat logarea prin chei de acces Addimat bazate pe tehnologia RFID.

vilicorest1

în conformitate cu această soluție tehnologică, ospătarii sunt dotați cu chei de acces de tip stick, care sunt mici, ușoare, dar totodată robuste. Stickurile posedă contacte magnetice care permit o conectare ușoară a acestora în cititorul de chei. în momentul în care cheia este introdusă în cititor, codul de cheie și nivelul de acces, specifice ospătarului, sunt transmise aplicației VilicoRest care inițiază o nouă sesiune de lucru pentru ospătar, acesta nemaifiind obligat să introducă de la tastatură credențialele de logare. La decuplarea cheii, sesiunea de lucru este automat închisă. Sistemul este deosebit de rezistent la umezeală și la modul de lucru intensiv din restaurante, este deosebit de practic și asigură un înalt grad de securitate în operare, toate aceste caracteristici fiind mult apreciate de utilizatorii platformei VilicoRest.

Noua aplicație mobilă VilicoGuest oferă clienților un mod superior de interacțiune cu personalul restaurantului și îmbogățește user experience

Utilizarea tabletelor și a aplicațiilor mobile pentru preluarea comenzilor de la clienți, operate de ospătari, a devenit deja un loc comun pentru platformele POS performante de administrare a restaurantelor. în acest sens, aplicația VilicoTab constituie deja de mult timp companionul de tabletă ideal al programului VilicoRest. Noua aplicație mobilă VilicoGuest operată de client pe tableta clientului, este menită să îmbogățească modul de interacțiune dintre clienți și ospătari și, astfel, să ofere clienților o experiență superioară de luare a mesei la restaurant. Aceștia pot să consulte astfel meniul pe tabletă, meniu care, în forma sa digitală, poate să conțină informații suplimentare, cum ar fi cele de gramaj sau de conținut caloric și nutrițional, informații care pot fi afișate în mai multe limbi, în funcție de datele introduse prin programul de gestiune VilicoGest.

vilicoguest

Aplicația VilicoGuest permite, de asemenea, clienților să lanseze comanda și să apeleze ospătarul pentru aducerea notei de plată sau pentru alte motive. O comandă astfel lansată, apare și în VilicoTab, pe tableta ospătarului care deservește masa respectivă, moment în care ospătarul poate transmite comanda mai departe la bar și respectiv la bucătărie sau poate contacta clientul pentru obținerea de informații suplimentare. Beneficiile acestui nou mod de interacțiune sunt multiple:

  • preluarea comenzilor este mult fluidizată și accelerată, rezultând un rulaj mai mare de clienți și deci o profitabilitate sporită;
  • meniurile de pe tabletă pot afișa informații adiționale, actualizate dinamic, cum ar fi: specialitatea casei, preparatul zilei (special) sau prețuri de tip Happy Hour;
  • clientul este ținut în mod continuu la curent cu starea de procesare a comenzii, cu durata de preparare a mâncării comandate, evitându-se astfel formarea impresiilor negative legate de durata servirii;
  • clientul poate vedea punctele de loialitate associate comenzii sau orice alte informații legate de planurile de loializare ale clienților adoptate de restaurant;
  • ospătarii sunt degrevați de datoria supravegherii continue a clienților pentru a vedea dacă aceștia doresc să mai comande, datorie care poate crea fricțiuni, mai ales în orele de vârf.

Aplicația VilicoGuest dispune de mai multe layout-uri și opțiuni de personalizare, astfel încât să poată reflecta cât mai bine brandul restaurantului, valorile promovate de acesta, oferind premizele creării unei relații mai bune între brand și clienții acestuia. în încheiere, trebuie menționat că acest nou mod de interacțiune între clienți și personalul restaurantului se încadrează în trendul actual de răspândire a serviciilor de tip self-service, servicii pionierate de lanțurile de restaurante fast-food și promovate cu ajutorul terminalelor de tip kiosk, servicii și terminale care încep să își facă apariția și în cadrul restaurantelor sau al cafe-barurilor clasice.

Pentru a obține mai multe informații legate de platforma de management a activităților de restaurant VilicoRest vă rugăm să vizitați adresa de web a firmei Ambo dedicate acestui produs: www.vilicorest.ro.

Dr. Ing. Marius Zubac

VilicoRest

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302