Proprietarii Osho deschid un nou restaurant în Centrul Vechi

Proprietarii Osho deschid un nou restaurant în Centrul Vechi
person Horeca
access_time_filled

extindereoshoProprietarii restaurantului Osho – familia Malideros, care a preluat business-ul în luna decembrie a anului trecut de la Florin Rădulescu – vor deschide în luna noiembrie a acestui an un nou restaurant, Oro Toro by Osho, în Centrul Vechi al Bucureștiului, a declarat Giorgos Malideros, Proprietar Osho, într-un comunicat, cu ocazia aniversării a 4 ani de existență a restaurantului din cartierul Primăverii.

Restaurantul Osho (foto) a împlinit în luna octombrie a acestui an 4 ani de când a ridicat la un alt nivel conceptul de steakhouse măcelărie, prin îmbinarea gustului autentic al cărnii de vită, căreia i se adăugă procesul de maturare „în houseË® ce nu poate fi găsită decât aici. Cu o cifră de afaceri de 2 milioane de euro estimată în 2014, în creștere față de anul trecut după închiderea Osho Fish, brandul vizează extinderi pentru perioada următoare.

Osho este în momentul de față cel mai calitativ restaurant-măcelerie din România, în fapt inițiatorul acestui concept. Osho a fost primul restaurant cu aged beef și fripturi aduse din America, Noua Zeelandă, Franța, Irlanda, iar acum ne dorim să rămânem inovatori, prin noile cutt-uri din America și Noua Zeelandă. Avem de asemenea și o selecție de seafood și pește aduse proaspete de 3 ori pe săptămână din Grecia. În plus în luna ce urmează (noiembrie – declarația fiind făcută în luna octombrie, n.r.) vom deschide un nou restaurant Oro Toro by Osho în Centrul Vechi, pe strada Franceză, unde se vor putea găsi cele mai bune preparate din vită precum Angus beef maturată, dar și pește și fructe de mare din SpaniaË®, explică Giorgos Malideros, Proprietar Osho.

Conceptul restaurantului este unul dublu: atât restaurant, cât și măcelărie. În acest sens cei ce nu doresc să ia masa în cadrul restaurantului își pot alege unul sau mai multe din cutt-urile suculente de vită care se pot găti acasă.

Chiar dacă este unul dintre cele mai scumpe restaurante din țară, Osho are de la an la an mai mulți clienți. Peste 80% dintre clienți au peste 35 de ani, sunt corporatiști, politicieni sau oameni de afaceri. Dintre aceștia 65% sunt clienți fideli, restaurantul având un grad de ocupare de 85% în prima parte a anului.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302