Spartan a devenit lider în livrările de produse pe bază de carne rotisată în Galați

Spartan a devenit lider în livrările de produse pe bază de carne rotisată în Galați
person Horeca
access_time_filled

 spartangalatiReprezentanții restaurantului Spartan din Galați anunță o creștere de 30% a cifrei de vânzări, după primul an de operare. Această creștere a fost raportată în aprilie 2017 și este calculată comparativ cu aceeași lună a anului trecut, înainte de introducerea sistemului de livrări la domiciliu.

Unitatea Spartan din Galați a fost prima din cadrul lanțului care a introdus serviciul de livrări la domiciliu, pe 1 mai 2016, după o investiție de 7.500 euro. La numai 1 an de la lansare, Spartan a devenit lider în Galați în livrări de produse pe bază de carne rotisată.

Unitatea are 17 angajați și două mașini folosite pentru livrări, care se deplasează în toate cartierele municipiului Galați și duc clienților preparatele solicitate într-un interval ce se încadrează între 50 și 75 de minute, în funcție de distanță și de traficul aferent orei la care se face comanda.

Creșterea vânzărilor pe segmentul de livrări la domiciliu este estimată la 15% în 2017, pentru unitatea din Galați în care s-au investit în total 100.000 de euro și care a înregistrat anul trecut afaceri în valoare de 285.000 de euro. Aceasta este unica unitate Spartan operată de francizatul din Galați, dar pe viitor nu este exclusă extinderea și în alte orașe din țară.

Am pornit la drum cu gândul de a introduce și serviciul de livrări în cadrul restaurantului și, drept dovadă, această dorință s-a concretizat foarte rapid: am avut lansarea anul trecut pe 21 martie, iar pe 1 mai am dat startul livrărilor! Mi se pare extrem de important să poți fi alături de clienții tăi și în acest fel. Piața de livrări este în creștere, dar, pe nișa cărnii rotisate, serviciile de livrare nu sunt la fel de bine dezvoltate ca în rest. Așadar am vrut ca oamenii cărora le plac preparatele de la Spartan, să poată beneficia de ele și fără să se deplaseze personal sau să apeleze la servicii online de intermediere. Clienții noștri au apreciat pasul pe care l-am făcut și am avut o creștere susținută pe partea de livrări. Cele mai mari procente s-au înregistrat, în mod firesc, în perioada sezonului rece, când am atins o creștere de 40% a vânzărilor din livrări, față de media lunilor anterioare”, a declarat Cătălin Stoica, Director General al SD Restaurant-Delivery, compania prin intermediul căreia a obținut franciza Spartan.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302