Vânzările de pachete turistice prin TUI TravelCenter şi Eurolines au crescut cu 62%

Vânzările de pachete turistice prin TUI TravelCenter şi Eurolines au crescut cu 62%
person Horeca
access_time_filled

tuiromaniaGrupul Eurolines România estimează pentru sfârșitul acestui an o cifră de afaceri de 331 milioane lei, în creștere cu 30% față de cifra de afaceri a anului 2012, când a înregistrat 254 milioane lei.

Touring Europabus România, compania care deține rețelele de agenții de turism Eurolines și TUI TravelCenter, estimează pentru finele acestui an o cifră de afaceri de 230 de milioane de lei, comparativ cu 178 milioane lei în 2012.

Vânzările de pachete turistice distribuite prin rețelele TUI TravelCenter și Eurolines au înregistrat în anul 2013 o creștere de aproximativ 62% comparativ cu nivelul înregistrat în anul 2012, ajungând la nivelul de 69,41 milioane de lei.

Majorări importante s-au înregistrat și la celelalte linii de business

Astfel, vânzările de bilete de avion prin intermediul TUI TravelCenter și Eurolines au crescut cu 19%, ajungând la nivelul de 87,66 milioane lei, iar cele aferente transportului internațional cu autocarul sub brandul Eurolines, au avut un avans de 6% în 2013 comparativ cu 2012, atingând cifra de 38,76 milioane lei.

În acest an, rețeaua TUI TravelCenter și Eurolines s-a extins cu 16 agenții de turism, birourile de vânzări fiind deschise, potrivit strategiei de dezvoltare a grupului Eurolines, în mall-uri și centrele comerciale mari. Cu cele 78 de birouri de vânzări, rețeaua TUI TravelCenter și Eurolines este cea mai mare rețea de agenții din România.

„Anul 2013 a marcat doi ani de prezență în România al celui mai puternic brand din turism din lume, TUI Travel PLC. TUI TravelCenter prin Eurolines, reprezentantul unic în România al TUI Travel PLC, a marcat acești doi ani cu majorarea semnificativă a vânzărilor de pachete turistice, de 62% față de anul trecut și prin deschiderea unui nou birou de vânzări la Chișinău. Dezvoltarea rețelei de distribuție sub cele două branduri TUI TravelCenter și Eurolines a fost unul dintre obiectivele noastre prioritare pentru acest an și va fi și pentru 2014. Prioritare sunt și investițiile în sesiunile de training pentru echipele de consultanți de turism, accentul fiind pus pe acordarea unor servicii de excelență pentru fiecare client și partener al nostru”, declară Dragoș Anastasiu, președintele Grupului Eurolines România.

70% din cifra de afaceri a Grupului o reprezintă în acest an aportul Touring Europabus România, companie care deține brandurile TUI TravelCenter și Eurolines. Și celelalte companii membre ale grupului Eurolines au înregistrat creșteri importante ale cifrei de afaceri în acest an. Cele mai importante majorări s-au înregistrat la:

– Nova Travel, tour operatorul Grupului, a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri mai mare cu aproximativ 29% față de nivelul înregistrat în 2012. Nova Travel a extins în acest an numărul curselor charter marca TUI către Turcia și Antalya, iar pentru 2014 va opera noi curse către Spania ( Mallorca și Tenerife) și Grecia( Santorini, Zakynthos și Mykonos)

.- Danubius Travel, tour operatorul specializat pe incoming (turiști străini care călătoresc în România) al Grupului Eurolines, a avut o creștere de aproximativ 45% a cifrei de afaceri în anul 2013, comparativ cu anul 2012.

– Touring Rent Auto, care operează pe piața românească sub brandul Payless, a înregistrat în anul 2013 o creștere a cifrei de afaceri de aproximativ 27% față de anul 2012.

În 2014, strategia Grupului se axează pe consolidarea liniilor de business, a pozitiei de lider pe piata si pe dezvoltarea afacerilor in mediul online.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302