10 cele mai ridicole taxe la un hotel
1.Taxele de resort. Aceste taxe sunt rele, in special atunci cand resortul cere clientului sa plateasca pentru lucrurile simple precum utilizarea piscinei si a terenurilor de tenis, a prosoapelor de la piscina si dusuri, convorbiri telefonice locale, cotidiane zilnice si sticle cu apa. Singurele taxe acceptabile care pot fi tolerate, conform celor de la eHotelier sunt cele care includ accesul liber la Internet si la sala de wellness. Dar pentru clientii care nu folosesc nici Internetul si nici sala, aceste taxe sunt o pierdere de bani.
2. Taxa pentru Internet. Clientii apreciaza hotelurile care au conexiune WiFi gratuita, dar exista hoteluri care si suprataxeaza pe oaspetii lor pentru accesarea Internetului din camerele in care sunt cazati. Hotelierii care ofera servicii de Internet cu taxare pe ora sunt cei mai neapreciati.
3. Taxa pe aparatul de cafea. Consumatorilor le place acest trend, cel al aparatelor de cafea in camerele de oaspeti, dar nu le place faptul ca hotelurile si taxeaza cu cate 3 dolari de fiecare data cand folosesc capsulele de cafea.
4. Taxele de room service. Facturarea pentru serviciile in camera de obicei presupune scaderea cu 18% din valoarea comenzii clientului plus o taxa de livrare de la 3 dolari in sus. Clientii sunt de acord sa ofere un bacsis ospatarului daca serviciul prestat a fost extraordinar.
5. Taxele de inmagazinare a bagajelor. Cu totii stim cum este sa parasim hotelul cu multe ore inainte de a ajunge la aeroport si atunci ne confruntam cu problema unde ne lasam bagajele ca sa mai dam o tura prin oras pana la smbarcare. Ei bine, daca te gandesti sa le lasi la hotel acest lucru te va costa, asa ca mai bine sincronizati-va timpul de check-out cu cel de ajungere la aeroport.
6. Taxe pentru centrele de fitness. Clientii unui hotel nu trebuie sa fie penalizati pentru ca vor sa faca sport in vacantele sau in calatoriile de afaceri. Cel mai nesuferit lucru este cand hotelul ssi schimba echipamentele de fitness si cere taxe mai mari de utilizare a acestora. Aceste taxe sunt atat de nesuferite incat clientii prefera sa mearga la alte sali mai neperformante, dar care le ofera sticla de apa necesara in timpul exercitiilor.
7. Taxa de intarziere la check-out. Aceste taxe reprezinta un motiv de stres pentru clientii, care se grabesc sa nu intarzie la check-out de frica sa nu plateasca suplimentar jumatate costul camerei.
8. Taxe obligatorii de housekeeping. Apreciem munca depusa de menajerele unui hotel, dar cateodata nu avem nevoie sa ni se faca curat in camera, mai ales daca stam pentru o noapte sau doua. Astfel, taxele de housekeeping din perioada sederii, care nu sunt corecte.
9. Taxa pentru utilizarea imprimantei. Ridicola, nici nu merita explicata.
10. Taxe de turism, servicii si alte tipuri de taxe care nu ofera nimic. Aceste taxe sunt considerate a fi aplicate clientilor pentru simplu fapt ca vin la hotel si se numesc „taxe alte servicii”. Nu se stie foarte clar ce reprezinta. Nu pot fi pentru convorbiri locale, pentru ca avem telefoane mobile si le utilizam intens, nu pot fi nici pentru ziarele din restaurant, pentru ca ne-am cumparat de la chiosc publicatiile favorite, deci, pentru ce suntem taxati in plus?