


1.Taxele de resort. Aceste taxe sunt rele, in special atunci cand resortul cere clientului sa plateasca pentru lucrurile simple precum utilizarea piscinei si a terenurilor de tenis, a prosoapelor de la piscina si dusuri, convorbiri telefonice locale, cotidiane zilnice si sticle cu apa. Singurele taxe acceptabile care pot fi tolerate, conform celor de la eHotelier sunt cele care includ accesul liber la Internet si la sala de wellness. Dar pentru clientii care nu folosesc nici Internetul si nici sala, aceste taxe sunt o pierdere de bani.
3. Taxa pe aparatul de cafea. Consumatorilor le place acest trend, cel al aparatelor de cafea in camerele de oaspeti, dar nu le place faptul ca hotelurile si taxeaza cu cate 3 dolari de fiecare data cand folosesc capsulele de cafea.
4. Taxele de room service. Facturarea pentru serviciile in camera de obicei presupune scaderea cu 18% din valoarea comenzii clientului plus o taxa de livrare de la 3 dolari in sus. Clientii sunt de acord sa ofere un bacsis ospatarului daca serviciul prestat a fost extraordinar.
5. Taxele de inmagazinare a bagajelor. Cu totii stim cum este sa parasim hotelul cu multe ore inainte de a ajunge la aeroport si atunci ne confruntam cu problema unde ne lasam bagajele ca sa mai dam o tura prin oras pana la smbarcare. Ei bine, daca te gandesti sa le lasi la hotel acest lucru te va costa, asa ca mai bine sincronizati-va timpul de check-out cu cel de ajungere la aeroport.
7. Taxa de intarziere la check-out. Aceste taxe reprezinta un motiv de stres pentru clientii, care se grabesc sa nu intarzie la check-out de frica sa nu plateasca suplimentar jumatate costul camerei.
8. Taxe obligatorii de housekeeping. Apreciem munca depusa de menajerele unui hotel, dar cateodata nu avem nevoie sa ni se faca curat in camera, mai ales daca stam pentru o noapte sau doua. Astfel, taxele de housekeeping din perioada sederii, care nu sunt corecte.
9. Taxa pentru utilizarea imprimantei. Ridicola, nici nu merita explicata.
10. Taxe de turism, servicii si alte tipuri de taxe care nu ofera nimic. Aceste taxe sunt considerate a fi aplicate clientilor pentru simplu fapt ca vin la hotel si se numesc „taxe alte servicii”. Nu se stie foarte clar ce reprezinta. Nu pot fi pentru convorbiri locale, pentru ca avem telefoane mobile si le utilizam intens, nu pot fi nici pentru ziarele din restaurant, pentru ca ne-am cumparat de la chiosc publicatiile favorite, deci, pentru ce suntem taxati in plus?