7 trenduri digitale în 2016

7 trenduri digitale în 2016
person Horeca
access_time_filled

EXPERIENÈšA INTEGRATĂ (MARKETING DIGITAL – MARKETING TRADIÈšIONAL), CREȘTEREA NUMĂRULUI DE UTILIZATORI CARE FOLOSESC DISPOZITIVELE MOBILE, MULTIPLICAREA CANALELOR PE CARE PUTEÈšI ADRESA CLIENÈšII SAU PE CARE LE PUTEÈšI OFERI SUPORT SUNT PRINCIPALELE TRENDURI îN 2016. îN CELE CE URMEAZĂ VOM TRECE îN REVISTĂ CâTEVA MICROTRENDURI CARE VOR MARCA EXPERIENÈšA DIGITALĂ îN ACEST AN.

1. FOCUS PE MARKETING-UL MOBIL
2015 a fost un an important pentru marketing-ul mobil. Google a anunțat că traficul mobil a depășit traficul din desktop în 10 țări diferite, precum și mobilegeddon, o actualizare a algoritmului, care depunctează site-urile neoptimizate pentru mobil.

Urmare a acestor două evenimente, brandurile încă își organizează strategia de mobile marketing. Iar specialiștii din marketing sunt încă în dilemă dacă să adopte o strategie axată pe aplicația mobilă sau să se focuseze doar pe site-ul mobil (responsive).

Cu siguranță în 2016 mobile digital marketing va fi

direcția prioritară pentru branduri și giganții tech și social media care dezvoltă deja produse cu focus pe mobil.

2. E-COMMERCE PE FACEBOOK
Business on Messenger este un produs lansat în 2015 pentru un număr restrâns de clienți din SUA, care va fi deschis și altor business-uri în 2016. Acesta va redefini experiența pe care o au clienții cu serviciile de suport, business-urile putând interacționa cu clienții direct prin aplicația de messenger a Facebook-ului. Interacțiunea cu clienții va fi real-time și personalizată. în plus, clienții vor putea fi adresați cu notificări relevante.

3. CONECTEAZĂ-TE CU AUDIENÈšA TA PRIN LIVE VIDEO STREAMING
Captarea atenției și conectarea cu audiența este din ce în ce mai dificilă datorită cantității de ad-uri la care suntem expuși zilnic. Video-ul, devenit cel mai popular conținut de marketing odată cu creșterea YouTube, poate fi utilizat cu succes pentru strategiile de brand awareness sau proiecte de marketing viral. Live video streaming este o tactică folosită de puține business-uri în industria ospitalității, dar care poate deveni un diferențiator puternic în strategia de creștere a vizibilității brandului, dacă este folosit în mod creativ. Meerkat, Livestream, Broadcaster, Periscope sunt câteva aplicații de live video streaming cu opțiuni incluse de social sharing și instant messaging.
4. IDENTITY-BASED PAY-PER-CLICK MARKETING
AdWords a oferit tuturor marketerilor digitali un cadou de Crăciun prin Identity-Based Pay-Per-Click Marketing. Prin acest produs se pot targeta utilizatori specifici cu ad-uri specifice, pe baza numărului de telefon sau email. Aceasta înseamnă că se pot crea ad-uri pentru a satisface o nevoie bine definită sau poate fi targetată o persoană în mod individual.

PayPerClick (PPC) nu a fost niciodată considerat o metodă de a face conținutul viral, dar acum poate deveni o etapă în acest proces. PPC poate aduce conținut interesant către o audiență definită, care poate să-l transforme în conținut viral (de exemplu targetarea influențatorilor din social media).

5. PROMOVEAZĂ-TE PRIN INSTAGRAM
Instagram este cea mai populară aplicație pentru photo sharing și, de curând, video sharing. Instagram  a introdus recent și soluții de advertising plătite prin parteneri ca Ampush, Brand Networks, 4C, Kenshoo, Nanigans, Salesforce Marketing Cloud, SocialCode și Unified. în 2015 Instagram a lansat un program de ad-uri plătite cu un număr redus de parteneri, iar în 2016 se preconizează ca formatele să devină disponibile tuturor. Instagram Ads poate fi parte din strategia de social și marketing mobil.

6. VIDEO AD-URILE

Ad-urile video nu sunt în format nou, YouTube, Facebook sau Bing oferind deja advertiserilor produse de acest tip. în 2016 însă Google va include în rezultatele

căutării (SERP) și video advertising. E un semn că piața s-a maturizat și că utilizatorii acceptă din ce în ce mai mult acest tip de publicitate online.

7. VIRTUAL REALITY
Există zeci de dispozitive de virtual reality (VR) programate să fie lansate în următorii ani, unele dintre ele realizate pentru aplicații specifice ca video games, altele disponibile pentru uzul comun. Oculus Rift, cel mai mediatizat dispozitiv VR, se va lansa în primul trimestru al anului 2016. Oculus Rift și alte dispozitive VR vor genera un context total nou pentru online advertising prin integrarea cu platformele populare de social media, canale video și chiar aplicații de direct messaging.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302