Brandul turistic al Romaniei in perceptia strainilor

person Horeca
access_time_filled

 

Brandul turistic al Romaniei in perceptia strainilor

thr

ConsorÅ£iul THR&TNS va incepe, saptamana viitoare, cercetarea cantitativa pentru a afla percepÅ£ia asupra Romaniei in mai multe Å£ari-Å£inta pentru atragerea de turiÅŸti. Acest  demers va presupune peste 10.000 de interviuri telefonice, a declarat Eulogio Bordas, liderul echipei THR&TNS.Printre Å£arile-tinta se numara Rusia, FranÅ£a, Italia, Germania, Austria, Ungaria, Marea Britanie ÅŸi SUA. Dupa cercetarea cantitativa, care va dura aproximativ 30 de zile, vor urma cinci etape necesare crearii brandului turistic al Romaniei. Prima etapa presupune diagnosticarea a ceea ce se intampla in Romania din punct de vedere turistic, urmata de stabilirea avantajelor competitive ale Romaniei ÅŸi de crearea strategiei ÅŸi pozitionarea brandului turistic.
„A patra etapa este crearea imaginii vizuale a brandului, urmata de implementarea acestuia”, a declarat BordaÅŸ, cu ocazia primei reuniuni a Consiliului pentru coordonarea proiectului pentru crearea brandului turistic al Romaniei. Din consiliu fac parte oameni de afaceri din turism ÅŸi reprezentanÅ£i ai asociaÅ£iilor patronale din domeniu. Printre aceÅŸtia, se numara Lucia Morariu, fost secretar de stat pentru Turism ÅŸi proprietara agenÅ£iei Eximtur, Corina Martin, preÅŸedinte ANAT, George Copos, proprietarul Ana Hotels, ÅŸi Radu Enache, proprietarul lanÅ£ului hotelier Continental.
„Crearea ÅŸi promovarea brandului turistic al Romaniei sunt finanÅ£ate din bani europeni”, a declarat ministrul Dezvoltarii Regionale ÅŸi Turismului, Elena Udrea, prezenta la reuniunea Consiliului. in acest proiect vor fi implicate peste 180 de persoane.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302