


Â
Brandul turistic al Romaniei in perceptia strainilor
Consorţiul THR&TNS va incepe, saptamana viitoare, cercetarea cantitativa pentru a afla percepţia asupra Romaniei in mai multe ţari-ţinta pentru atragerea de turişti. Acest demers va presupune peste 10.000 de interviuri telefonice, a declarat Eulogio Bordas, liderul echipei THR&TNS.Printre ţarile-tinta se numara Rusia, Franţa, Italia, Germania, Austria, Ungaria, Marea Britanie şi SUA. Dupa cercetarea cantitativa, care va dura aproximativ 30 de zile, vor urma cinci etape necesare crearii brandului turistic al Romaniei. Prima etapa presupune diagnosticarea a ceea ce se intampla in Romania din punct de vedere turistic, urmata de stabilirea avantajelor competitive ale Romaniei şi de crearea strategiei şi pozitionarea brandului turistic.
„A patra etapa este crearea imaginii vizuale a brandului, urmata de implementarea acestuia”, a declarat BordaÅŸ, cu ocazia primei reuniuni a Consiliului pentru coordonarea proiectului pentru crearea brandului turistic al Romaniei. Din consiliu fac parte oameni de afaceri din turism ÅŸi reprezentanÅ£i ai asociaÅ£iilor patronale din domeniu. Printre aceÅŸtia, se numara Lucia Morariu, fost secretar de stat pentru Turism ÅŸi proprietara agenÅ£iei Eximtur, Corina Martin, preÅŸedinte ANAT, George Copos, proprietarul Ana Hotels, ÅŸi Radu Enache, proprietarul lanÅ£ului hotelier Continental.
„Crearea ÅŸi promovarea brandului turistic al Romaniei sunt finanÅ£ate din bani europeni”, a declarat ministrul Dezvoltarii Regionale ÅŸi Turismului, Elena Udrea, prezenta la reuniunea Consiliului. in acest proiect vor fi implicate peste 180 de persoane.